Campagna di firma per a Route YHT in Sivas

Campagna di Signature per a Ruta YHT in Sivas: In u quadru di a campagna lanciata da l'Unione Turca di Trasporti in Sivas per mantene a strada di u trenu d'alta velocità (YHT) invariata, e firme sò state raccolte da 34 organizzazioni non governative.

Cù a linea di treni d'alta velocità Ankara-Sivas da esse custruita in a cità, hè ghjunta à u primu postu per custruisce una nova stazione in una altra regione invece di a stazione di treni esistente. Quelli chì s'opponenu à stu prughjettu, guidatu da a municipalità, anu pruvatu à fà chì a strada di u trenu d'alta velocità passa per u centru di a cità.

A succursale Sivas di l'Unione di Trasporti Turchi hà lanciatu una petizione per chì a strada ùn sia micca cambiata. I membri di l'Unione si sò riuniti davanti à a Stazione Ferroviaria di Sivas è anu mandatu e firme chì anu raccoltu da 34 organizzazioni non governamentali chì operanu in Sivas à u Primu Ministeru è u Ministeru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni. U presidente di a succursale di Sivas, Nurullah Albayrak, hà dettu in una dichjarazione à a stampa chì stanu cercandu di fà u cambiamentu di a strada un fait accompli.

"PAGAMU PER SİVAS"

Albayrak hà dettu: "Una stazione di treni d'alta velocità hè stata pianificata nantu à un terrenu di 165 decare accantu à a stazione ferroviaria esistente, è per quessa, i travaglii stradali, viaducti, ponti, abutments di ponti, espropriazione, prughjetti è licitazioni sò stati fatti, milioni di lire sò stati spesi. da i tassi di sta nazione, è tuttu ciò chì hè accadutu, tutti questi servizii sò stati renditi. , tutti questi soldi, tuttu stu sforzu hè pruvatu à esse distruttu à una volta. Quandu avete fattu u pianu di piglià stu trenu da u centru di a cità à a periferia di a cità, chì scienza, chì scienza è chì studiu scientificu avete usatu? Semu assai curiosi di quale università è quali esperti in materia avete travagliatu. Avete pietà di Sivas. Semu quì una volta di più. Stu soldi spentu, ignuratu, soldi persu hè beytülmal, hè una pesta. Semu dopu à questu è ùn ci daremu micca ", disse.

E firme raccolte dopu à u comunicatu di stampa sò state mandate à u Primu Ministeru è u Ministeru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni da a succursale Sivas Station PTT.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*