U Vice Ministru di u Cummerciu di i Stati Uniti era l'invitatu di TCDD

U Vice-Segretariu di u Cummerciu di i Stati Uniti era l'invitatu di TCDD: u Subsegretariu di u Cummerciu di i Stati Uniti Vineyard è l'Allegatu cummerciale di l'Ambasciata di i Stati Uniti d'Ankara Farris eranu invitati di TCDD.

Vice-Ministru di u Dipartimentu di Cummerciu Americanu Holly Vineyard è Ambasciata Americana in Ankara Attache Commerciale Larry Farris, Direttore Generale di TCDD İsa ApaydınL'anu visitatu in u so uffiziu è anu parlatu per un pezzu.

Informendu chì circa 20 cumpagnie americane visitanu Turchia cum'è parte di a "Delegazione di u Cummerciu di Tecnulugia di Trasportu" in settembre, u Subsecretariu di u Cummerciu Vineyard di i Stati Uniti hà dichjaratu chì questu avvenimentu, chì coprerà tutti i modi di trasportu, si focalizeghja soprattuttu in u settore ferroviariu, è chì L'opportunità per aumentà a cooperazione esistente trà i dui paesi seranu esplorate.

Esprimendu a so satisfaczione cù a visita di a delegazione americana, u Direttore Generale di TCDD İsa Apaydın Hà dichjaratu ancu chì i guverni anu datu un grande sustegnu d'investimentu à u settore ferroviariu in Turchia dapoi u 2002 è chì stu sustegnu hà da cuntinuà à aumentà in l'anni à vene.

Fornendu infurmazioni nantu à i prughjetti ferroviari, Apaydın hà enfatizatu chì l'attuale cuuperazione cù GE americana attraversu TÜLOMSAŞ servirà cum'è un mudellu esemplariu è aghjunse chì, cum'è TCDD, sò in favore di a continuazione di prughjetti simili.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*