A crisi greca accelerà u settore logisticu

A Crisa Greca Aghjunghjerà l'Accelerazione à u Settore Logisticu: A crisa ecunomica recente chì a Grecia hà sperimentatu hà causatu l'ochji à vultà in u settore logisticu di u paese. Perchè a Grecia hà sempre a più grande flotta di logistica marittima di u mondu in termini di tonnellate è u settore logisticu hè una fonte vitale di ingressu per u paese. Tuttavia, hè stimatu chì stu settore serà ancu affettatu negativamente per via di a crisa ecunomica generale sperimentata da u paese.

Ricordendu chì, ancu s'è una parte significativa di l'operazioni di u settore logisticu sò realizati à l'esteru, i paesi sò affettati negativamente da crisi ecunomiche in ogni aspettu, u Manager di Fiera Logistica di Logistica di u trasportu di Logitrans International Altınay Bekar hà dettu chì l'imaghjini di u paese à quale l'imprese è l'istituzioni sò affiliate hè strettamente ligata à u cursu di i prucessi cummerciale. Sottulineendu chì l'ecunumia glubale vole sempre stabilità è pace, Bekar hà cuntinuatu: "Pensu chì a crisa chì a Grecia hà avutu un impattu negativu ancu in u settore logisticu. A dumanda di a Grecia in u mercatu di logistica glubale diminuirà. À questu puntu, saria bonu per l'imprese turche per ghjucà un rolu più attivu è uttene u più di sta torta pussibule. Ci pò ancu esse un aumentu di a vendita di navi è cumpagnie in Grecia. L'opportunità chì nascenu da quì ponu ancu esse valutate ".

Puderia esse una opportunità per cambià l'equilibriu
Dichjarà chì a Grecia hà apprussimatamente 9 volte a dimensione di a Turchia in quantu à a capacità di trasportu di tonnellate (DWT) in a logistica marittima, Altınay Bekar hà dichjaratu chì, sfurtunatamenti, simu in una pusizione strategicamente assai speciale, simu luntanu da u puntu chì vulemu in a logistica marittima. ; "Grecia hà fattu passi di successu in u campu di a logistica in l'ultimi 20 anni. Di sicuru, l'UE hà cuntribuitu à piglià sti passi, ma anu righjuntu un livellu chì hè difficiule di catturà in quantu à l'investimenti di l'infrastruttura è di i navi cummirciali. Semu favurevuli di una ricuperazione immediata da a crisa chì a Grecia sta oghje. Per d 'altra banda, vulemu aumentà a nostra cota di mercatu per piglià passi più grande in u settore logisticu durante stu prucessu di ricuperazione. Parechji rapprisentanti di l'industria cù quale simu in cuntattu strettu dicenu chì questu hè u so desideriu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*