U portu di Bandırma hà alzatu i so obiettivi

U Port Bandırma hà allargatu i so scopi: u Port Bandırma di Balıkesir hà allargatu i so scopi per diventà a porta di u Marmara Meridionale è l'Anatolia Centrale à u mondu.

Çelebi Holding hà vintu l'offerta per TCDD Bandırma Port u 16 di maghju di u 2008, cù l'offerta più alta di 175.500.000 36 5 dollari. Un cuntrattu hè statu firmatu per u trasferimentu di i diritti operativi per 50 anni. Çelebi Holding pensa à investisce 2004 milioni di USD in TCDD Bandırma Port in i prossimi XNUMX anni. Port Bandırma hè situatu annantu à a costa miridiunali di u Mari di Marmara, cù e so cunnessione cù Istanbul, u centru cummerciale è industriale di Turchia, è e Regioni Marmara Meridionali è Egee, chì sò di grande impurtanza cummerciale. U portu di Bandırma, chì furnisce merci in bulk, Ro-Ro è servizii di movimentazione di carichi misti, ùn hè micca solu u portu cù a più longa lunghezza di quai in a regione, ma ancu unu di i più grandi porti di merci in bulk in Turchia. Cù u lanciu di u serviziu Ro-Ro in u XNUMX, u Portu di Bandırma hè diventatu una porta d'entrata impurtante per u trasportu di camioni di carica à destinazioni domestiche in a Regione di Marmara.

Çelebi vede u portu di Bandırma cum'è u portu chì pò furnisce u più altu benefiziu à e regioni di Marmara Meridionale, Anatolia Centrale è Egeu, chì sò a dinamo di u cummerciu esteru di Turchia, grazia à e so cunnessione ferroviaria è stradale è grandi spazii di almacenamentu in portu. Çelebi Holding, chì hà iniziatu a ristrutturazione di u portu per rende prontu à serve stu vastu hinterland, hà pensatu à trasfurmà u portu Bandırma in un portu induve 10 milioni di tunnellate di bulk secchi è carichi misti, cuntenituri 10K TEU è veiculi 300K sò trattati in u prossimu. 200 anni.

Inoltre, u Port Bandırma serà una alternativa chì furnisce una soluzione à i servizii portuali necessarii in l'esportazioni automobilistiche in crescita di u paese, postu chì u voluminu crescente di l'esportazione di veiculi di a regione di Bursa ùn pò micca esse scuntratu da i porti regionali. Hè stimatu chì cù e migliure da esse fattu, a quota di u mercatu di u Portu in u trasportu internaziunale di carichi, chì era di 2009 per centu in u 2,7, aumenterà à circa 2020 per centu in u 5,2. Cusì, cù stu voluminu ghjunghjerà, u Port di Bandırma diventerà unu di i centri logistichi di a regione è farà cuntribuzione significativa à u sviluppu ecunomicu è suciale di Bandırma è u so circondu in quantu à a creazione di novi spazii di travagliu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*