100 Milla Passaggeri Sarani purtati à ghjornu cù GAZİRAY

U prughjettu GAZİRAY, chì hè statu messu in pratica cù a cooperazione di TCDD è di a Municipalità Metropolitana di Gaziantep, per aumentà a parte di u sistema di trasportu ferroviariu in Gaziantep, una di e cità in rapidu sviluppu di u nostru paese, avanza rapidamente.

Direttore Generale TCDD İsa ApaydınGhjovi, 3 d'aostu, inseme cù a delegazione accumpagnata, hà esaminatu in situ l'opere in corso in u prughjettu GAZİRAY.

Apaydın, chì hà assistitu à a riunione cù u sindaco di a municipalità metropolitana Fatma Şahin in quantu à u prughjettu GAZİRAY urganizatu sottu a municipalità metropolitana, si n'andò à u cantiere cù u sindaco Şahin dopu a riunione è hà fattu ispezioni.

Facendu valutazioni dopu i so esaminazioni, Apaydın hà nutatu chì un totale di 27 km di novi ferrovie seranu custruiti in u scopu di u prughjettu di 112 km di lunghezza. Ellu hà dichjaratu chì tutti i passaghji à livellu seranu trasfurmati in passaggi sotterranei è soprapassi, è i pedoni, i trasporti ferroviari è stradali seranu fatti sicuri. Apaydın hà dettu: "U nostru prughjettu GAZİRAY specificu per a cità, chì realicemu inseme cù a Municipalità Metropolitana, aghjunghje valore à u valore di a nostra distinta cità Gaziantep". disse.

GAZIRAY TRANSPORTARÀ 100 MIL PASSAGERI PER DAY

In u scopu di u prugettu chì deve esse implementatu trà a Stazione Başpınar in l'OSB è Mustafayavuz in a Zona Piccola Industria, a custruzzione di a linea serà realizata da TCDD, è a custruzzione di e stazioni serà realizata da a Municipalità Metropolitana.

In u scopu di u prugettu, induve u situ hè statu mandatu à a cumpagnia di l'imprenditori u 28.02.2017, i travaglii di scavi sò stati iniziati è a custruzzione di 2 culverts hè stata finita.

Quandu u prugettu hè finitu, 120 mila passageri seranu trasportati ogni ghjornu da treni suburbani chì puderanu viaghjà à una vitezza di 100 km per ora è seranu accessibili à i passageri disabili.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*