U Tram Exit da u presidente Aziz Kocaoğlu

Aziz Kocaoglu
Aziz Kocaoglu

Parlendu di a linea di tram chì passa per M. Kemal Sahil Boulevard, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, hà dettu: "Hè assai difficiule di ricustruisce i tram in cità cù una infrastruttura ben stabilita. Avemu fattu u prugettu. Avemu avutu in certi prublemi quandu avemu cambiatu à l'app. Facemu u nostru megliu per minimizzà questi prublemi. Ùn avemu micca una persunalità cum'è "avemu dettu ciò chì avemu dettu, ùn vulteraghju micca nantu à a mo parolla". Cerchemu di fà u più sanu senza entre in a strada di senza ritornu. S'è aghju fattu un sbagliu, l'ammettaraghju cun piacè, è aghju da fà u mo megliu per a verità. "Hè aghjustatu: "Dumani, quandu u tramviu cumencia à travaglià, quandu u tram da Izmir scontra u cunfortu, videremu cumu cumu. assai di un investimentu chì avemu fattu ".

U sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir Aziz Kocaoğlu, chì hà participatu à u prugramma "Face to Face" trasmessu in diretta in Ege TV, hà fattu dichjarazioni impurtanti in quantu à l'agenda di a cità, da u trasportu à a 84a Fiera Internaziunale di İzmir, da u prucessu elettorale à i beni di l'amministrazione privata.

Evaluendu a dichjarazione di u deputatu di u Partitu AK İzmir Hamza Dağ in u prugramma presentatu da u ghjurnalistu-scrittore Mehmet Karabel chì "U Ministeru di a Ghjuventù è di u Sport custruirà una sala di sport per 10 mila persone in İzmir se e municipalità metropolitane o distrettuali mostranu un locu. ", u sindaco Kocaoğlu hà dettu: "Se i soldi sò pronti, avete digià u locu", disse. Ricordendu chì ci sò circa 80 ettari attribuiti à a Direzzione Generale di Ghjuventù è Sport cum'è un stadiu è un stabilimentu sportivu in Örnekköy, u sindaco Kocaoğlu hà dettu: "Ùn capiscu micca chì tipu di travagliu hè questu. U pruprietariu di l'immubiliare statali in Turchia hè Milli Emlak. National Estate attribuisce a terra. Ùn sò micca u Ministru di Finanze. Ùn sò ancu u Direttore Generale di a Real Estate Naziunale. Ùn sò micca un Ministru o Primu Ministru sopra à tutti. Sò u merre. Cumu a mentalità chì pussede l'immubiliare chì avemu determinatu inseme dumanda un postu di palestra da noi? Prestu questu à l'infurmazioni di i nostri compatrioti. "I municipalità mostranu un locu, i soldi sò pronti". S'ellu hè prontu, avete digià u locu. Dopu avemu trovu 80 ettari. Fate quì. Induve serà situatu ? Se u presidente hà datu struzzioni à u Ministru di u Sport, pensu chì probabilmente anu trovu u locu.

Seraghju un falcu per rivendicà u mo dirittu

U sindaco Kocaoğlu hà dettu: "Cù a chjusa di l'Amministrazione Speciale, İzmir avia merchenzie in uscita. Avete avutu una reazione seria è hà dettu: "A ghjustizia face sempre a decisione bona". Avà, sti beni venenu à u Metropolitanu, unu à unu, per mezu di a ghjudiziaria, ma ùn mai mostra a vostra gioia. Ci hè una ragione per questu?" à a quistione: "Questu hè l'educazione, a parsunalità ... S'ellu face male, se certi diritti sò tolti da voi, avete da cumbatte; duvete esse un falcu. Quandu avete principiatu à vince, quandu avete più forte, duvete esse un piccione. Tale hè a mo persunità. Avà vincemu e pruprietà di l'Amministrazione Speciale, a magistratura ci dà. A mostra ùn aiuta micca a cità o nunda di più. Questi beni sò a pruprietà di İzmir, a ricchezza di İzmir. Hè cusì chì u tribunale hà decisu. Avemu pruvatu à cumprà terreni per l'edificazioni di cantiere. Avà ci rinuncemu ".

Chjama à l'abbonati di l'acqua agricula

In u prugramma induve u tema di scontu in l'acqua agricula era ancu nantu à l'agenda, "Ti dispiace sta applicazione?" U presidente Kocaoğlu, chì hà ancu fattu una dichjarazione in quantu à a quistione, hà dettu chì ùn si dispiacenu micca; Dichjarà chì anu cuminciatu l'abbonamentu à l'acqua agricula per l'abbonati chì mantenenu animali è vegetali vegetali in u patiu di a so casa, hà dumandatu à a ghjente di Izmir per ùn utilizà l'applicazione per altri u so scopu.

U numaru di passageri aumenterà cù i novi pilastri

Enfatizendu chì quandu u numeru di pilastri aumenta, usanu più attivamente u Golfu mediu è u numeru di passageri aumenterà, u sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"Ùn avemu ancu apertu una nova linea. Viaghjàmu solu à Foça. Mavişehir Pier deve esse custruitu per aumentà u numeru di passageri. Faremu questu appena l'EIA di u Golfu esce. Se custruemu un molo in Karataş è lanciamu spedizioni à Güzelbahçe è Urla, l'usu di u mare aumenterà. I nostri navi sò tramindui veloci è estremamente sicuri è còmode. Ùn sò micca affettatu da a critica annantu à questu tema perchè avemu apertu l'orizzonti di u trasportu turcu. Attualmente, a Municipalità Metropolitana di Istanbul hà urdinatu un battellu di passageri cù a listessa infrastruttura à u stessu cantiere navale. Hasan Tahsin da u nostru battellu di 3 vitture vene à a cità in settembre, è Ahmet Piriştina in 6 mesi ".

Trasportu còmode à Buca

In risposta à a critica chì u sistema ferroviariu Buca hè statu ritardatu in u prugramma, u presidente Kocaoğlu, Konak è Karşıyaka Ricordendu chì i tramvii anu evaluatu u tram di Buca in u stessu quadru quandu anu da esse in licitazione per u prugettu, ma anu cessatu di travaglià dopu chì u Ministeru di i Trasporti hà dettu "a faremu", "Hè per quessa chì u ritardu hè accadutu. Avà facemu l'offerta di prughjettu per a linea di metro Buca di 9.5 chilometri. Estenderemu a linea da Üçyol à e residenze Buca Koop cum'è a continuazione di u metro ".

Se simu sbagliati, ammettemu, facemu u dirittu.

Evaluendu l'ultimi sviluppi in quantu à a linea di tram chì passa per Mustafa Kemal Sahil Boulevard, u sindaco Kocaoğlu hà dichjaratu chì i travaglii nantu à a strada di a linea sò stati realizati è decideranu più tardi, è hà dettu:

"Hè assai difficiule, assai arduu di ricustruisce tramvii in cità cù una infrastruttura ben stabilita. Avemu fattu u prugettu. Avemu avutu in certi prublemi quandu avemu cambiatu à l'app. Facemu u nostru megliu per minimizzà questi prublemi. Ci hè statu un prublema perchè certi dettagli sò stati saltati durante u prugettu. Ma ùn avemu micca una persunalità cum'è "avemu dettu ciò chì aghju dettu, ùn torneraghju micca à a mo parolla". Pruvemu micca di fà un sbagliu, s'è no avemu un sbagliu, spartemu cù u publicu è turnemu da u nostru sbagliu. Avemu passatu per a zona verde prima. Dopu avemu vistu chì a zona verde hè stritta è ci hè u fattore di parcheghju. Ci hè quasi 1000 parcheggi. Avemu travagliatu nantu à a strada Mithatpaşa. Quì, ancu, ci sò andendu in salita è in discesa da a direzzione di Hatay, transizioni à u boulevard custiera, turni è in certi lochi stretti stretti, ùn hè micca una strada dritta. Sta volta avemu fattu una rivalutazione. Ùn avemu mai pensatu à u costu di l'infrastruttura, avemu ancu pensatu "u trasformatore hè sotterraneo, ùn importa quanti soldi vanu". Di sicuru, ùn avemu micca gettà i nostri soldi in a strada, ma ùn avemu micca cunsideratu u costu in prughjetti impurtanti. Dopu avemu vultatu à Beach Boulevard di novu. Avemu dettu andemu è vene, a linea di u Prughjettu di u Grand Canale apparsu davanti à noi. Avà ghjucemu in a mediana media, cù 3 corsi chì restanu, è compiemu u travagliu cum'è a quarta via di u tram. Decideremu questu. Cerchemu di fà u più sanu senza entre in a strada di senza ritornu. Se mi sbagliu, l'ammetteraghju cun piacè è fà u mo megliu per a verità ".

Tram hè un must

Rispondendu à a quistione di s'ellu hè necessariu un tram per Izmir, u sindaco Kocaoğlu hà dettu: "Ci hè assolutamente un bisognu", è hà dettu: "A terza corsia, vale à dì a strada destra, hè aduprata cum'è autobus o cum'è una strada. parcheghju. Sguassemu l'autobus, rimpiazzamu cù u tram. Più còmode, più sicuru. Tutte e cità sviluppate di l'Europa utilizanu questu. Ùn hè micca faciule fà un travagliu cusì difficiule in lochi cusì sensibili. Cerchemu di fà u travagliu megliu è più sanu. Videremu inseme quantu investimentu avemu fattu quandu u tram principia à travaglià dumane, quandu u tram incontra u cunfortu di u tram da Izmir ".

Fair pò esse un cumpagnu di Izmir

Mehmet Karabel's "Vai piglià un cumpagnu à Fair Izmir?" Rispondendu à a quistione, u sindaco Kocaoğlu hà dettu chì volenu espansione l'affari di a fiera di Izmir è chì e so porte sò aperte à i partenarii stranieri, ma a so sola regula ùn hè micca soldi, ma a cità per guadagnà.

Dichjarà chì ùn pensanu micca di trasmette a Fiera İzmir à nimu, u presidente Kocaoğlu hà dettu: "A fiera hè un settore scivoloso. Face quì oghje, pò cambià in altrò dumane. Per impediscenu questu, ùn demu micca in tuttu, ma a nostra porta hè aperta à tutti. Vulemu assicurà chì a fiera cresce è stà in İzmir ".

Ùn sò micca implicatu in cunvenzioni

Rispondendu à l'allegazioni chì u CHP era un partitu in u cungressu di Karabağlar, u sindaco Kocaoğlu hà dettu: "Ùn aghju micca parlatu nè scontru cù alcun membru di u partitu in Karabağlar, cumpresu u nostru sindaco, durante l'elezzioni di quartiere. A dicu cù tutta a sincerità. Dicu à i mo amichi di partitu chì mi chjamanu per u telefunu: "Ùn chjamaraghju micca" prima di a fine di u cungressu. Ùn sò micca statu un partitu in alcunu di i nostri distretti, ùn aghju micca datu direzzione. I membri CHP sò persone chì cunnosci digià a pulitica. Sannu assai megliu cà mè ciò chì decide in i so quartieri ", disse.

L'Uffiziu di u sindaco hè un grande duvere.

Evaluendu u periodu di sindaco di 11 anni in u prugramma, u sindaco Kocaoğlu hà dettu: "A Municipalità Metropolitana hè una università completamente diversa, una scola di vita. Avete caricatu tante informazioni per rapprisintà quellu postu, per esse successu. Manghjate u iogurtu soffiendu, facendu dumande longu nantu à parechji sugetti. Amparate questu cum'è s'è tù andassi su e scalendu durante u vostru mandatu. A presidenza hè stata una grande ricchezza spirituale per mè. Aghju avutu u piacè spirituale di serve u nostru Izmir. Avemu passatu assai avvenimenti, avemu partutu cù una faccia chjara. Queste attività necessitanu digià dedicazione. Altrimenti, ùn hè micca faciule per esse successu in tali compiti elevati, per riceve l'accettazione generale è per riceve benedizioni. Grazie à u grande sustegnu di i nostri concittadini di Izmir, ci hè statu datu un compitu. Izmir hè stata affidata à noi ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*