U trenu chì hà arrabbiatu i Cinesi

U trenu chì hà arrabbiatu i Cinesi: In Svizzera, hè statu annunziatu chì i treni speciali seranu messi in serviziu per i turisti chinesi chì visitanu a muntagna di Rigi, per via chì facenu assai rumore è disturbanu altri turisti.

Sicondu a nutizia di u ghjurnale Blick publicatu in Svizzera, si dice chì mentre pigliavanu ritratti in u trenu, i turisti chinesi anu bluccatu i passaghji in i corridori, alcuni sputanu in terra è mostranu "cumportamentu vulgari".

Peter Pfenniger, manager di a cumpagnia ferroviaria lucale, hà dettu chì i turisti asiatichi aiutanu à ritruvà e so cumpagnie in difficoltà, ma a so "presenza forte presenta una seria sfida".
"U Monte Rigi hè in mani cinesi"

Dopu à a campagna di publicità lanciata, più di a mità di i turisti stranieri chì visitanu Rigi Mountain sò Cinesi.

Sicondu u ghjurnale Blick, u nùmeru di turisti chinesi cresce rapidamente è "U Monte Rigi hè statu pigliatu da i Cinesi".

Blick dichjara chì, per evità tensioni cù l'altri turisti, i treni speciali sò stallati per i gruppi di turisti asiatichi, i toilette sò puliti più frequentemente, è i segni "mostranu cumu utilizà i toilette".

20 voli settimanali sò previsti per i turisti cinesi in settembre.
I Cinesi anu reagitu

U pianu di u trenu separatu hà attiratu una reazione in Cina.

Sicondu u rapportu Global Times, i turisti chinesi anu dettu chì l'aumentu di u numeru di turisti asiatichi hè una bona opportunità per l'ecunumia svizzera.

Sicondu u ghjurnale, Pfenniger hà dettu ch'elli seranu felici di accoglie i turisti chinesi è ùn anu micca impeditu di imbarcà in altri treni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*