L'edificiu di a stazione di Diyarbakir hè in ristrutturazione

L'Edificiu di a Stazione Diyarbakir hè stata rinnuvata: In l'ultimi anni, u travagliu di rinnuvamentu di a ferrovia hè statu realizatu nantu à Diyarbakir, una di e ferrovie più antiche di Turchia, aperta à punente.

Dopu à sti travaglii, u rinnuvamentu hà iniziatu in l'edificazione di a Stazione Ferroviaria di Diyarbakır di a Republica Turca (TCDD), chì hè stata aperta in u 1935 è serve à a ghjente di Diyarbakır per 80 anni.

A storia di a ferrovia in Anatolia cuminciò u 23 di sittembri di u 1856, quandu una sucietà britannica fece u primu scavamentu di a linea Izmir-Aydin di 130 km, a prima linea ferroviaria. Kayseri in u 1927, Sivas in u 1930, Malatya in u 1931, Niğde in u 1933, Elazig in u 1934 è Diyarbakir in u 1935 eranu cunnessi à a reta ferroviaria per ghjunghje à i centri di produzzione potenziale è risorse naturali, per assicurà a diffusione di u sviluppu ecunomicu in u paese. livellu è soprattuttu per ghjunghje à e regioni sottusviluppate. .

Hà fattu una cuntribuzione significativa à u sviluppu di Diyarbakir.

A reta di ferrovia, chì diventò u simbulu puliticu di a Republica è una di e più impurtanti imprese statali identificate cù u principiu di u periodu Republicanu, avia ghjuntu à Diyarbakır. Diyarbakır divintò una di e pruvince impurtanti di a regione cù u so trasportu ferroviariu, chì hà cuntribuitu à u sviluppu di a vita ecunomica, suciale è culturale di a cità.

Riflette e caratteristiche architettoniche moderne

L'Edificiu di a Stazione Ferroviaria di Diyarbakır di dui piani, chì riflette e caratteristiche di l'architettura muderna, grandi finestri rettangulari à u pianu più bassu, finestri quadrati più chjuchi à u pianu superiore cù linee orizzontali è parasole verticali, arrangi simmetrici, senza ornamenti, tetti piani è cumpusizioni geometriche di facciata. , l'edifiziu si distingue cum'è unu di i primi esempi di mudernism in a cità.

Un travagliu di rinnuvamentu di ferrovia à longu andà hè statu realizatu in l'ultimi anni, ancu aprendu à punente cù Diyarbakır. Dopu à sti travaglii, u rinnuvamentu hà iniziatu in l'edificazione di a Stazione Ferroviaria di Diyarbakır di a Republica Turca (TCDD), chì hè stata aperta in u 1935 è serve à a ghjente di Diyarbakır per 80 anni. L'edifiziu storicu, chì hè statu arregistratu cum'è beni culturale, serà à tempu riparatu è pittatu.

Questa hè a prima volta chì un tali travagliu hè statu realizatu in u bastimentu di a stazione, chì ùn hà micca sottumessu una rinuvazione maiò da u ghjornu chì hè stata aperta, è hè statu pittatu parechje volte in culori diffirenti. In più di assicurà chì i citadini ricevenu serviziu in un edifiziu mudernu, volenu chì l'edifiziu torna à a so forma originale in u scopu di u prugettu.

Serà mudernu

A cumpagnia di l'imprenditori chì rinuverà l'Edificiu di a Stazione Diyarbakir hà iniziatu u travagliu. L'esternu di l'edifiziu, chì u so tettu serà rinnuvatu cumplettamente, serà pittatu in modu simili à quandu era apertu prima. Mentre chì u pianu di a piattaforma hè sguassatu cumplettamente in u scopu di l'opere, hè destinatu à restaurà à u so statu originale dopu l'arrangiamentu. In più di tutti questi, i mura di u passaghju sottumessu chì furnisce a transizione trà e plataforme sò ancu rinnuvati l'annu passatu. In l'edifiziu, chì era vulsutu esse mudernizatu, sò stati custruiti escalatori è ascensori in certi punti per chì i passageri disabilità si movenu liberamente. Quandu i travaglii sò finiti, l'edifiziu storicu hè previstu di avè un aspettu cuntempuraneu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*