U Regnu Unitu compra un trenu da a cumpagnia giapponese Hitachi

L'Inghilterra Cumprà Treni da a Cumpagnia Giapponese Hitachi: Un accordu hè statu firmatu trà u Dipartimentu Britannicu di Trasportu è a cumpagnia giapponese Hitachi. Sicondu l'accordu, u Regnu Unitu hà urdinatu 29 treni di tipu AT300 per esse utilizati trà e linee di Londra, Plymouth è Penzance. U costu di l'accordu hè statu annunziatu cum'è 316 milioni d'euros.

Hè intesu chì 22 di i treni da piglià avarà 5 carru è 7 9 carru. A capacità di i treni cù 5 vagoni per esse acquistatu pò esse aumentata finu à 10 vagoni opzione. A pruduzzione di i treni serà in a fabbrica di Hitachi in Giappone.

I treni di tipu AT300 serviranu trà London Paddington, Reading è Newbury nantu à l'electricità, mentre chì u restu utilizanu carburante diesel. Hè previstu chì i treni urdinati saranu spediti da maghju 2018 è seranu messi in serviziu da dicembre di u stessu annu.

Andy Berr, Capu di l'Europa rispunsevuli di Hitachi, hà dettu in una dichjarazione chì anu sempre travagliatu nantu à u mantenimentu di i treni in u futuru è truveranu u megliu squadra è suluzione per questu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*