Protesta à a sicurità di u travagliu di u gilet da a meccanica İZBAN

Prutesta di a sicurità di u travagliu di Vest da a meccanica İZBAN: Membru di l'Unione Demiryol-İş İZBAN A.Ş. I machinisti travaglianu cù giacche per trè ghjorni, dicendu chì volenu a sicurità di u travagliu "per attirà l'attenzione nantu à i licenziamenti ingiusti è u mobbing applicatu da a gestione İZBAN nantu à elli".
Demiryol-İş Union İzmir Branch President Hüseyin Ervüz, membru di l'unione İZBAN A.Ş. Spiegò chì i machinisti travaglianu cù giacche per trè ghjorni, indichendu chì volenu a sicurità di u travagliu "per attirà l'attenzione nantu à i licenziamenti ingiusti è u mobbing applicatu da a gestione İZBAN nantu à elli". Ricordendu chì ci era un spaziu di 22 centimetri in i punti di junzione di vagoni di 121 mila treni di tipu CAF è chì un passageru cù mala vista hè mortu per cascà da a distanza di dui vagoni, Ervüz hà dettu: "Dopu à questu incidente, a direzzione di İZBAN hà finitu l'impiegu. cuntrattu senza mancu piglià a difesa di u nostru membru meccanicu. U nostru membru, chì ùn hè statu trovu culpèvule ancu da a procurazione chì investigava l'incidentu, hè statu licenziatu è prisentatu à u publicu cum'è vittima. İZBAN A.Ş. In rispettu di u cuntrattu cullettivu, u nostru membru hè statu licenziatu da esecuzioni extrajudicial. Sapemu chì sta esecuzione extrajudicial intimida l'altri impiegati. Questu hè mobbing ", disse.

Ci hè 121 CENTRE DI SPAZIO
İZBAN A.Ş. Ervüz, chì hà datu infurmazioni nantu à i treni di tipu Rotem è CAF utilizati da i macchinisti di i membri di u sindicatu, hà dettu: "Ancu se a distanza di spaziatura generale di i treni di tipu Rotem hè di 75 centimetri in i punti di interconnessione di vagoni, l'arrangiamenti fatti in modu chì ùn hè micca pussibule per i treni. i passageri per passà per queste intersezioni per inattenzione, intenzione o disabilità persunale.Questa gamma hè stata ridutta à 18 centimetri è un viaghju più sicuru hè furnitu. Tuttavia, ci hè sempre una distanza di 22 centimetri in i punti di junzione di vagoni di 121 mila treni di tipu CAF.

"A TERMINAZIONE DI L'impiegu hè stata terminata senza a so difesa"
Dichjarà chì un passageru viaghjava trà dui vagoni per via di una distanza di 121 centimetri, un altru passageru cù disabilità visuale pensava chì a distanza era una porta è hè cascatu è hè statu feritu, Ervüz hà ricurdatu chì l'operatore di a stazione hè statu accusatu dopu à a causa di u passageru. Ervüz cuntinuò e so parolle cusì: "In l'ultimu incidente, chì hà risultatu in a terminazione di u cuntrattu di u travagliu di u nostru membru Ali Kocataş, un passageru chì a vista era capitu cum'è povira, di novu chjusu, hà sbagliatu i dui vagoni di u trenu per esse. una porta, è sfurtunatamenti morse tragicamente. Dopu questu incidente, a gestione İZBAN hà terminatu u cuntrattu di travagliu di u nostru membru meccanicu senza mancu avè a so difesa. U nostru membru, chì ùn hè statu trovu culpèvule ancu da a procurazione chì investigava l'incidentu, hè statu licenziatu è presentatu à u publicu cum'è vittima. Hè capitu da l'imaghjini di a camera chì l'ochji di u passageru chì hà persu a so vita per pruvà à cullà nantu à u trenu, chì era solu una questione di tempu, 9-10 seconde dopu chì e porte eranu chjuse, ùn pudianu esse vistu bè. Hè cunnisciutu è parlatu da i nostri altri membri chì travaglianu in İZBAN chì u nostru membru licenziatu ùn era micca in culpa in l'accidentu, hà rispettatu tutte e regule, è hè statu licenziatu malgradu questu ".

"FEU SANS JUDICU"
Espristendu chì i machinisti, chì cuntinueghjanu à serve à u populu di Izmir, utilizanu i treni cun grande stress è inquietudine, Ervüz hà dettu chì i machinisti travaglianu cù a paura chì seranu licenziati à u minimu trascuranza o sbagliu. Nutendu chì a direzzione di İZBAN hà dimustratu à Kocabaş u mutivu di licenziallu cum'è manghjatu dui fichi è 3-5 nocciole in a cabina di u meccanicu, Ervüz hà dettu: "Cumu Demiryol-İş Union, İZBAN A.Ş. Sicondu l'accordu cullettivu chì avemu firmatu cù u nostru cullega è chì era validu sin'à ghjugnu 2016, era necessariu di inizià una persecuzione amministrativa prima chì ogni sanzione hè stata imposta à u nostru amicu. Dopu, u prublema duveria esse discutitu in u cumitatu disciplinariu di u travagliu, induve a persona interessata puderia fà a so propria difesa. Tuttavia, İZBAN A.Ş. In rispettu di u cuntrattu cullettivu, u nostru membru hè statu licenziatu da esecuzioni extrajudicial. Sapemu chì sta esecuzione extrajudicial intimida l'altri impiegati. Questu hè mobbing ".

Parechji membri di u sindicatu sustenevanu a dichjarazione fatta in l'edificiu di u sindicatu cù veste chì indicanu chì vulianu a sicurità di u travagliu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*