Cumpetizione olandese-cinese per l'autobus elettrici di Izmir

Cumpetizione olandese-cinese per l'autobus elettrici di İzmir: a Direzzione Generale ESHOT, chì hà appughjatu u buttone per dà vita à a prima flotta di autobus elettrici in Turchia in İzmir, hà fattu un altru passu versu questu scopu. L'offerta di ESHOT per l'acquistu di 20 "autobus elettrichi completi" hè stata participata da una ditta da l'Olanda è a Pulonia, è duie imprese da a Republica Populare Chine.

In cunfurmità cù a strategia di a municipalità metropolitana di Izmir per implementà e tecnulugia di "trasportu ambientale", a Direzzione Generale ESHOT, chì hà messu l'autobus elettrici in a so agenda, hà fattu una licitazione per l'acquistu di 20 "autobus full electric".

8 cumpagnie chì "pruducenu sempre autobus elettrici è operanu autobus elettrici" anu participatu à l'offerta, in quale 4 cumpagnie anu ricevutu schedari. Mentre trè di e cumpagnie presentavanu offerte, Solaris Bus&Coach Sa da Pulonia hà presentatu una lettera di ringraziamentu.

Per 20 autobus elettrici, Ebusco BV (8 milioni 195 mila 800 Euros) da i Paesi Bassi, CSR Zhuzhou Elektric Locomotive Co., Ltd da a Republica Populari Chine. (10 milioni 28 mila dollari) è BYD Europe BV (10 milioni 580 mila Euros) da a Republica Populari Chine, à a cumissioni di offerta. Hè statu infurmatu chì l'equipaggiu di carica hè ancu inclusu in i figuri di l'offerta.

L'offerte presentate à l'offerta seranu valutate da una cummissione di esperti di 7 persone chì conduce ricerche nantu à a compra di autobus elettrici. I residenti di Izmir si scontranu cù autobus elettrici in 6 mesi dopu u cuntrattu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*