304 più autobus per unisce à a flotta ESHOT

Un altru autobus si uniscerà à a flotta eshot
Un altru autobus si uniscerà à a flotta eshot

A Municipalità Metropolitana di Izmir parte in licitazione per 134 autobus, 170 cù articulati è 304 solo. I veiculi saranu consegnati in nove mesi dopu a firma di u cuntrattu.

A Municipalità Metropolitana di Izmir face un altru passu impurtante per rinvià a so flotta di autobus. A Direzzione Generale ESHOT, chì porta circa u 60 per centu di a carica di u trasportu publicu, mette una offerta per 134 autobus più, cumprese 170 autobus articulati è 304 autobus solitari.

L'annunziu di l'offerta serà publicatu nantu à i siti web di l'Autorità per l'Acquistu Publicu (PPP) è a Direzzione Generale ESHOT u luni 11 di maghju. I buste di offerta seranu aperti l'11 di ghjugnu di u 2020 via u metudu di e-tender. Nuvelli autobus di pianu bassu, adattati per i standard di emissioni Euro 6 è l'usu disabilitatu, aria condizionata, trasmissione automatica, unità di ricarica di telefoni cellulari è tablette, saranu consegnati à ESHOT entro nove mesi da a data di u cuntrattu.

Totale 387 autobus

A Direzzione Generale ESHOT hà aghjustatu 2019 autobus novi à a flotta in l'ultimi ghjorni di 15 è hà acquistatu 2020 autobus novi direttamente da l'Uffiziu Statale di Fornitura in ghjennaghju 52. A Direzzione Generale İZULAŞ hà aghjustatu 2020 autobus novi à a so flotta in u primu trimestre di u 16. Cù a nova offerta di autobus 304, a municipalità metropolitana di Izmir averà purtatu un totale di 2021 autobus novi à a cità d'aprile 387.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*