Munumentu di l'immigrazione erettu davanti à a stazione di trenu Karaman

Un munumentu à a migrazione hè statu erettu davanti à a stazione di Karaman: "Monumentu di a Migrazione" hè statu erettu davanti à a Stazione di Karaman per u 50 anniversariu di a migrazione da Karaman à l'Europa.

Parlendu à a ceremonia, u presidente di a Federazione Karamanlılar Olandese, Mustafa Duyar, hà attiratu l'attenzione à u fattu chì 450 mila di i 45 mila Turchi chì vivenu in stu paese sò di Karaman è hà dettu: "L'Olanda hè u 4u paese cù u più altu numeru. di Turchi dopu à Germania, America è Francia. Oghje, cum'è u presidente di a Federazione, sò à tempu felice è fieru. Semu quì per inaugurà u munumentu, chì hè u simbulu di a migrazione da Turchia à l'Olanda, chì principia 50 anni fà. Sò ancu cuntentu. Perchè sò cuntentu di pudè riunite sottu à i stessi scopi in unità è sulidarità, trasfurmà a nostra energia in sinergia è ghjunghje à a lotta di a nostra generazione per l'esistenza in l'Olanda realendu attività in u campu di a lingua, a religione è a cultura. disse.

Uğur Şen, u presidente fundatore è onorariu di a Fundazione Karamanlılar Olandese, hà dettu: "Ci hè una cumunità Karamanlı chì hè u pruduttu di 50 anni di travagliu è chì si riunisce in Europa per via di u risultatu. In u 1964, ci hè statu un focu di mercatu in Karaman. Karaman hè statu dichjaratu una zona di disastru da u statu per sustene i cummercianti Karaman chì anu patitu un gran dannu, è dopu l'iniziu di migrazione da quì per via di i canali ufficiali hè statu assicuratu. infurmazione furnita.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*