Konca Accantu à i Cummercianti di Bar Street

Konca hè cù i Bar Street Shopkeepers: Kocaeli Deputy Ali Haydar Konca hà scontru cù i pruprietarii di i posti di divertimentu in Bar Street. Parlendu di i lochi di divertimentu chì saranu demoliti per u prughjettu di u tram, Konca hà dettu: "Aghju sempre sustene i pruprietarii di i posti di divertimentu in un sensu legale".

A municipalità metropolitana di Kocaeli è Güler Mak A.Ş. I primi passi sò stati fatti per u prugettu Tram, a custruzzione di quale era nantu à l'agenda, cù u protocolu firmatu trà . Mentre chì u travagliu di u tram, chì si diceva esse finitu in 550 ghjorni, ùn era micca ancu principiatu, hè statu decisu di demolisce a Bar Street, chì hè in u scopu di a strada di transitu di u tram. Dichjarà chì a municipalità ùn li hà micca dimustratu un locu postu chì u prugettu hè statu spartutu cù u publicu, u presidente di l'Associazione Investitori di Kocaeli Entertainment Places, Yusuf Ziya Tom, hà tenutu un comunicatu di stampa in Bar Street oghje. U deputatu HDP Kocaeli Ali Haydar Konca era ancu presente in u comunicatu di stampa. Dicendu chì sempre sustenerà i prupietari di l'intrattenimentu, Konca hà dettu: "Cumu HDP, a nostra cunniscenza di i guverni lucali hè cusì. "In questu sensu, susteneraghju sempre i pruprietarii di i posti di divertimentu in un sensu legale", disse.

SIAMU VITTIMI

Dichjarà chì sò stati aggravati da u prughjettu di u tram, Tom hà dettu: "Vulemu chì u Prughjettu di Ristrutturazione di i Lochi di Divertimentu sia iniziatu è realizatu simultaneamente. Questu hè ancu impurtante per prevene ogni prublema chì pò esse. Aspittemu chì l'attori pulitichi di sta cità piglianu passi per risolve u prublema. "Continuemu à crede chì i sforzi è a bona vuluntà chì avemu dimustratu da u principiu per assicurà chì a nostra cità hà ambienti di divertimentu di qualità più altu, più prusperi è più sani seranu supportati", disse.

Saraghju cun voi

U deputatu HDP Kocaeli Ali Haydar Konca hà inclusu e seguenti dichjarazioni in a dichjarazione di stampa chì hè vinutu à sustene: "Mentre furnisce u serviziu di tram, l'infrastruttura legale deve esse solida. E vittime deve esse ascoltate è i so desideri sò tenuti in contu. U prughjettu è e prumesse fatte à i pruprietarii di i posti di divertimentu duveranu prucede simultaneamente è e lagnanza anu da esse risolte. Questa hè a nostra cunniscenza di i guverni lucali cum'è HDP. In questu sensu, susteneraghju sempre i pruprietarii di i posti di divertimentu in un sensu legale ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*