L'offerta di u sistema ferroviariu hè stata fatta in Samsun! Eccu u prezzu

L'offerta di u sistema ferroviariu hè stata fatta in Samsun! Eccu u prezzu: u sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Yusuf Ziya Yılmaz, hà annunziatu chì l'offerta di u sistema ferroviariu hè stata fatta. U presidente Yılmaz hà dichjaratu chì anu datu l'offerta per a custruzzione di u sistema ferroviariu à una cumpagnia per 83 milioni di TL.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Yusuf Ziya Yılmaz, hà annunziatu chì anu datu l'offerta per a custruzzione di u sistema ferroviariu da esse allargata da Gar Junction à Tekkeköy à una cumpagnia per 83 milioni di TL.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Yusuf Ziya Yılmaz, hà scontru cù i principali industriali, imprenditori, dirigenti è rappresentanti di l'ONG di Samsun in Sevgi Cafe. U presidente Yılmaz hà infurmatu i participanti nantu à i prughjetti in corso è i travaglii da fà in Samsun.

U presidente Yusuf Ziya Yılmaz hà dichjaratu chì queste riunioni di cunsultazione mensili furniscenu a cumunicazione trà e persone chì vivenu in a cità è hà dettu: "Cù queste riunioni, furnimu infurmazioni nantu à avvenimenti, cambiamenti strutturali, opere è servizii chì si verificanu in a cità in 15-20 ghjorni. Avemu avutu fattu a maiò parte di l'opere cum'è l'opere di infrastruttura, evacuazioni di corridori, custruzzione di strade laterali è custruzzione di cimentu per esse realizatu da a Municipalità Metropolitana di a custruzzione di 14 km da Gar Junction à Tekkeköy. Ieri, avemu fattu a nostra offerta per 140 milioni di lire turche. 4 cumpagnie anu participatu à a nostra offerta in un ambiente cumpetitivu. Queste cumpagnie eranu cumpagnie chì anu impegnatu in a custruzzione di u sistema ferroviariu. Unu di elli era una cumpagnia chì avia fattu u travagliu di u sistema ferroviariu in Gaziantep in l'ultimi 1 anni. Questa cumpagnia hè ghjunta è hà pigliatu l'offerta di 10 milioni di lire cù un prezzu di offerta di 140 milioni di lire. Hà avutu u travagliu cù un scontu di circa 83 per centu. Spergu chì avemu fattu un accordu cù una cumpagnia chì pensemu chì a farà ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*