I servizii di treni Turchia-Iran sò sospesi

I servizii di treni Turchia-Iran sò stati fermati: Mentre ùn ci era micca chjusu à e porte di cunfini Turchia-Iran, i servizii di treni trà i dui paesi sò stati fermati per ragioni di sicurezza.

Hè statu informatu chì i servizii di treni trà Türkiye è Iran sò stati fermati per ragioni di sicurezza.

Sicondu l'infurmazioni ottenute da i funzionari di a Direzzione Doganale di Kapıköy, hè statu informatu chì ùn ci era micca chjusu in a regione di u cunfini Turchia-Iran Van, ma i servizii di treni trà Ankara è Iran sò stati fermati per via di l'attacchi di mine in l'ultimi ghjorni.

I funzionari di a Direzzione Doganale di Kapıköy anu dichjaratu chì ùn ci hè micca un puntu chjusu nantu à e fruntiere di l'Iran in Van Özalp è Ağrı Doğubeyazıt è hà dettu: "Attualmente, ùn ci hè micca puntu chjusu in questa vicinanza, solu i servizii di treni sò stati annullati". Hà fattu una dichjarazione.

Chief of Police Iranian, Brigadier General Hossein Ashtari, hà annunziatu chì a fruntiera nord-occidentale hè stata temporaneamente chjusa da a decisione di u Cunsigliu Supremu di Sicurezza Naziunale (SNSC) per via di l'attacchi in Turchia per duie settimane. Tuttavia, ùn ci hè statu datu se e fruntiere trà Turchia è Iran in Hakkari Yüksekova, Van Özalp è Ağrı Doğubeyazıt eranu chjuse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*