I servizii di Railbus partenu trà Konya è Akşehir

I servizii di ferrovia trà Konya-Akşehir cumincianu: U deputatu di Konya di u Partitu AK Mustafa Baloğlu hà dettu chì i servizii di ferrovia trà Konya-Akşehir cumincianu u mercuri prossimu.

Un'altra bona nutizia hè vinuta da u campu di u trasportu à Konya, chì hà guadagnatu una pusizione impurtante in u trasportu cù u Trenu d'Alta Velocità. U deputatu di Konya di u Partitu AK Mustafa Baloğlu hà annunziatu chì u Prughjettu Konya-Akşehir Railbus, preparatu da l'ex Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, Lütfi Elvan, hè ghjuntu à a fine. Baloğlu, in a so dichjarazione, hà dettu chì, per risponde à a dumanda di passageri trà Konya è Akşehir, da u marcuri 12 d'aostu, l'urganizazione di treni custituita da Raybus hà stabilitu i piani di operare un totale di 2 treni, 2 partenze è 4 arrivi.

Baloğlu hà dichjaratu chì i treni messi nantu à a spidizioni sò ancu previsti in coordinazione per i passageri chì volenu viaghjà in Trenu d'Alta Velocità, "U set chì furnisce u trenu Raybus per esse operatu hè custituitu da 2 vagoni. A capacità di u sediu hè di 132. I passageri puderanu cullà è scendendu si fermanu in e stazioni Horozluhan, Pınarbaşı, Meydan, Sarayönü, Kadınhanı, Ilgın, Çavuşcugöl è Argıthani situate trà Konya è Akşehir. Hè previstu chì i nostri distretti nantu à a linea pertinente feranu una grande cuntribuzione à i servizii di trasportu cunnessi cù u centru di Konya è u Trenu d'Alta Velocità.
In a so dichjarazione, u deputatu Mustafa Baloğlu di u Partitu AK Konya hà dettu: "Vulemu ringrazià u nostru Primu Ministru, u nostru ex Ministru di Trasportu, Affari Marittimi è Comunicazioni, Lütfi Elvan, per i so grandi sforzi in a realizazione di questu è prughjetti simili".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*