1.Ankamall Grand Ankara Classic Car Rally

1.Ankamall Great Ankara Classic Car Rally: U 12.Ankamall Great Ankara Rally, chì si terrà u 13-1 di settembre, vene cù assai primi in u so campu. Ankamall AVM hè u sponsor principale di l'urganizazione induve e preziose vitture classiche cumpeteranu.

Ankara Classic Automobile Club (AKOK) participa à sta corsa speciale urganizata da Ankara Automobile Sports Club (ANOK), chì hè ancu l'urganizatore di razzi impurtanti cum'è l'Hittita Rally, è aghjunghjenu culore à u cuntenutu di l'urganizazione. AKOK, chì hà un postu impurtante trà i club di l'automobile classicu chì operanu in Turchia, aspetta a participazione di e cità circundante chì sò membri di diversi club in questa corsa.

CONTENUTA DI A CORSA

I cuncurrenti cumincianu a corsa cù a ceremonia chì serà data u sabbatu da Ankamall AVM cù u protocolu. I classici chì partenu da Ankamall AVM farà un breve tour di a cità è poi partenu per Beypazarı, chì include e tappe di velocità constante di u primu ghjornu. I cuncurrenti, chì sò invitati di a municipalità di Beypazarı, parcheghjanu i so veiculi in a zona induve si trovanu e case storiche di Beypazarı.

Mentre a ghjente di Beypazarı è i visitatori chì venenu quellu ghjornu visitanu l'area induve i classici sò esposti in u distrittu, i cuncurrenti assisteranu à a cena da a municipalità di Beypazarı in Taş Mektep. À a fine di u ghjornu, turnaranu à Ankamall AVM cù l'iniziu di u sindaco di a municipalità di Beypazarı, Tuncer Kaplan.

L'iniziu di u secondu ghjornu serà datu da i visitori di Ankamall AVM custituiti da diversi gruppi di età. Dopu una breve visita di a cità, i cuncurrenti chì si moveranu in u distrittu di Çubuk seranu accolti da u sindaco di Çubuk Tuncay Acehan Karagöl. I cuncurrenti, chì si movenu versu Ankamall AVM à a sera, finiscinu a ghjurnata cù una cerimonia di trofeu è di placca dopu chì i risultati sò annunziati.

Pneumatici di vittura, seti di trafficu, Ripristina l'additivi di u mutore è i prudutti di dettagli 3D seranu dati à i squadre vincitori.

SEGUI DA SATELLITE PER A PRIMA VOLTA IN U MONDU

Tutti i participanti chì participanu à u 1st Ankamall Great Ankara Classic Car Rally anu attivatu u sistema di seguimentu satellitare scarichendu l'applicazione mobile preparata prima da Dece Yazılım à i so telefoni. L'ufficiali sportivi di l'urganizazione puderanu monitorà in linea nantu à l'urdinatore se i cuncurrenti rispettanu e note di strada datu à i cuncurrenti.

JEST DA METROPOLITAU U FIRE OFFICE À L'URGANIZZAZIONE

U Capu di u Dipartimentu di Pompieri di a Municipalità Metropolitana di Ankara, Celil Sipahi, hà infurmatu chì mantenenu un camion di focu di u mudellu 1952 prontu à u centru di corsa Ankamall AVM per questu avvenimentu speciale.

ALTRI SUSTINATORI DI L'URGANIZZAZIONE

In l'urganizazione induve u sponsor principale hè Ankamall, u sponsor di carburante hè Turkish Petroleum (TP) è u sponsor tecnologicu hè Dece Yazılım, Antik Garaj, Auto Vogue, Beyaz Eller Organization, Bilal Yüksel Automotive, DuMat Printing, Göçmenler Group, MAG, Midpoint , Mono Workshop, Print&Smile, Radisson Blu Hotel, Automotive Restore, Tuna Garage, 3D Detailing Products, Tesa Medikal Health Services, Tep Tamer Reklam, Usebox ancu supportatu cum'è co-sponsor.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*