A ferrovia hè indispensabile per u Mari Neru.

A ferrovia hè indispensabile per u Mari Neru: u presidente di Giresun TSO Hasan Çakırmelikoğlu hà dettu chì a recente reintegrazione di l'Iran è di u mondu hà fattu u prughjettu ferroviariu Erzincan-Gümüşhane-Giresun-Trabzon indispensabile per u mercatu di l'Asia Centrale.

Dichjarà chì Giresun hà pruduttu suluzioni à prublemi di trasportu impurtanti in l'ultimi cinque anni, ma a regione hà sempre bisognu di assai investimenti, Hasan Çakırmelikoğlu, presidente di Giresun TSO, hà attiratu l'attenzione à u fattu chì u prughjettu di a ferrovia hè avà una necessità essenziale per u Mari Neru. .

Çakırmelikoğlu hà dettu: "Oghje, i prughjetti ferroviari è 3rd OIZ focalizati in a regione orientale di a nostra pruvincia duveranu esse inclusi in u prugramma d'investimentu assolutu. Sapemu chì a ferrovia ùn hè micca solu un guadagnu di Giresun o di a Regione Orientale di u Mari Neru, serà un investimentu strategicu di u nostru paese. A reintegrazione di l'Iran è di u mondu in u periodu recente rende u prughjettu ferroviariu Erzincan-Gümüşhane-Giresun-Trabzon in u mercatu di l'Asia Centrale una necessità. Dunque, hè imperativu chì ci focalizemu inseme nantu à u prughjettu di a ferrovia è portanu stu guadagnu à a nostra cità. E sensibilità di a regione nantu à questu tema sò ancu evidenti ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*