U sistema di trasportu publicu di Ankara hè statu cumpatibile cù carte di trasportu gratuiti

U sistema di trasportu publicu d'Ankara hè statu compatibile cù carte di trasportu gratuitu: a municipalità metropolitana di Ankara hà fattu u sistema di trasportu publicu cumpatibile cù queste carte per assicurà l'usu faciule di e carte di "trasportu gratuitu" datu à i veterani, i parenti di i veterani, i parenti di i martiri. è persone disabile in u duvere.
In tutta a Turchia, 91 mila 553 veterani, parenti di veterani, parenti di martiri è disabilità di u duvere chì anu una carta di movimentu liberu ponu prufittà di l'autobus EGO, Metro è Ankaray in a Capitale senza pagà alcuna tassa è senza prublemi.
Fornendu infurmazioni nantu à u sughjettu, u direttore generale di l'EGO Necmettin Tahiroğlu hà ricurdatu chì u Ministeru di a Famiglia è e Politiche Suciali dà carte di "trasportu gratuitu" (desfire) à i veterani, parenti di veterani, famiglie di martiri è persone disabili in funzione per pudè viaghjà gratuitamente o à un scontu in tutta a Turchia. Tahiroğlu hà dichjaratu chì, cum'è a municipalità metropolitana di Ankara, sò a prima municipalità à armonizà e carte aduprate in u trasportu publicu urbanu passendu per u sistema di "Raccolta di Tariffe Elettroniche".
Nutendu chì i travaglii infrastrutturali necessarii per armonizà l'autobus EGO, u Metro è u Sistema Elettronicu di Raccolta di Tariffe di Ankaray cù e carte emesse da u Ministeru di a Famiglia sò stati completati in pocu tempu in modu coordinatu, Tahiroğlu hà dettu chì i titulari di carte chì vivenu in Ankara è chì venenu da Fora di a cità hà da pudè usà u trasportu pùblicu, hà enfatizatu chì pò viaghjà facilmente senza avè bisognu di cumprà una carta.
"CARTE GRATIS POSSONO PASSE PER U SISTEMA"
Spieghendu chì l'integrazione di i dispositi chì leghjenu carte elettroniche di biglietti in autobus municipali è sistemi ferroviari cù e carte gratuite emesse da u Ministeru furnisce una grande comodità à i citadini, u direttore generale Tahiroğlu hà dettu:
"À traversu a Turchia; Un totale di 26 mila 868 carte di trasportu distribuite à 44 mila 28 veterani, 8 mila 740 parenti di veterani, 2 mila 582 parenti di martiri, 9 mila 335 persone disabili in funzione è 91 mila 553 persone disabili in funzione cuminciaru à esse valide in u nostru sistema cum'è di u 15 di marzu di u 2015.
Semu a prima municipalità à passà e carte distribuite à i veterani, i parenti di i veterani è e famiglie di martiri da u Ministeru di a Famiglia è e Politiche Suciali per mezu di u Sistema Elettronicu di Cullezzione di Tariffe, è simu fieri di serve i veterani, i parenti di i veterani, e famiglie di martiri. , e persone disabili in funzione è e so famiglie. "Da avà in avanti, nisun titularu di carta, sia chì vive in Ankara sia chì vene da fora d'Ankara, duverà mustrà a so ID, è puderanu viaghjà gratuitamente dopu avè trascinatu e so carte gratuite attraversu a macchina".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*