Igiene ininterrotta in Ankara Metro è Ankaray Wagons

igiene ininterrotta in metro di Ankara è vagoni Ankaray
igiene ininterrotta in metro di Ankara è vagoni Ankaray

A Municipalità Metropolitana di Ankara hà aumentatu e misure d'igiene pigliate in Metro è ANKARAY à u livellu massimu in u scopu di a lotta contru coronavirus. Da avà, i vagoni Metro è ANKARAY seranu puliti cù prudutti disinfettanti speciali pruduciuti da ASKİ dopu ogni viaghju.

Mentre i sforzi di pulizia è di disinfezione cuntinueghjanu 7/24 in tutta a capitale, novi misure sò ancu implementate.

I vagoni di Metro è ANKARAY, chì sò puliti ogni ghjornu per chì i citadini chì utilizanu Sistemi Ferroviari ponu viaghjà in un ambiente più sanu, più pulitu è ​​​​più igienicu, seranu disinfettati dopu ogni viaghju cù a nova decisione.

VIAGGIU PIÙ SANU

In parte di a lotta contru l'epidemie di coronavirus, e misure d'igiene per i vagoni Metro è ANKARAY sò state spustate à u prossimu livellu.

Fornendu infurmazioni nantu à i travaglii di pulizia cù i prudutti disinfettanti pruduciuti da a Direzzione Generale ASKİ cù e so risorse, u Capu di u Dipartimentu di l'Affari di Salute Metropolitana Seyfettin Aslan hà datu l'infurmazioni seguenti:

"Cumu a Municipalità Metropolitana di Ankara, avemu pigliatu misure intensive da u primu ghjornu chì u coronavirus hè ghjuntu à l'agenda. Avà andemu à u passu prossimu. Cuminceremu à disinfettà i vagoni di metro è ANKARAY dopu ogni viaghju. Per questu, useremu l'ipoclorito di sodiu pruduttu da ASKİ. Avemu ancu scontru cù i nostri prufessori autorizati è hà amparatu chì l'ipoclorito di sodiu hè u disinfettante più efficace contr'à coronavirus. "Avemu aghjustatu a dosa di u disinfettante chì avemu preparatu per ùn avè micca affettatu a ropa, è avemu pigliatu ogni precauzione per prutege a salute umana".

I voli ùn saranu micca interrotti

Cù a diminuzione di u numeru di passageri di 90 per centu da a Direzzione Generale EGO, un novu regulamentu hè statu fattu in l'ore di viaghju in Metro è ANKARAY, è i travaglii di disinfezione da esse realizati da e squadre di pulizia in l'ultime tappe di u ghjornu sò stati. pianificatu in modu chì ùn pruvucassi alcuna disrupzione in i voli.

U Capu di u Dipartimentu di Sistemi Ferroviari EGO Haldun Aydın hà dettu: "Per prutege a salute di i nostri passageri chì utilizanu i Sistemi Ferroviari, ci sforzemu di disinfettà continuamente i nostri treni da u primu viaghju à l'ultimu viaghju, in coordinazione cù e squadre di u Dipartimentu di l'Affari di Salute di a Municipalità Metropolitana. , è offre à i nostri passageri l'uppurtunità di viaghjà in un ambiente sanu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*