I 10 Drivers Femminili di EGO cuntanu i ghjorni per andà in strada

u cunduttore femminile di l'ego cunta i ghjorni per andà in strada
u cunduttore femminile di l'ego cunta i ghjorni per andà in strada

A Municipalità Metropolitana d'Ankara cuntinueghja à dà un esempiu per l'altri cumuni cù i so sforzi per aumentà l'impieghi di e donne. Agendu nantu à l'istruzzioni di u Sindaco Metropolitanu Mansur Yavaş, a Direzzione Generale EGO hà recrutatu 10 cunduttori femini per esse impiegati in veiculi di trasportu publicu. I cunduttori femini chì anu intrutu in u travagliu cù l'esame è cuntinueghjanu a so educazione aspettanu cù impazienza u ghjornu chì seranu nantu à a strada.

A Direzzione Generale di l'EGO hà fattu un novu terrenu per esse numinatu à i veiculi di trasportu publicu nantu à l'istruzzioni di u sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, è hà apertu un esame è hà recrutatu 10 cunduttori femminili.

Cuncentrazione nantu à i prughjetti per aumentà l'impieghi di e donne in a gestione di a cità è unità di serviziu, a Municipalità Metropolitana hà preferitu e donne per utilizà l'autobus EGO.

E MANU DI E DONNE SERÀ BENVENUTE À I TRANSPORTI PUBLICI

I candidati femini, chì sò stati prima sottumessi à l'esame orale, sò stati ancu sottumessi à un esame praticu nantu à e tecniche di manuvra è di guida.

I candidati chì anu successu in u risultatu di l'esame fattu da a Cummissione EGO cuntinueghjanu a so furmazione cù tecniche avanzate di guida. 10 cunduttori femine, chì anu cuminciatu à aduprà veiculi di trasportu publicu, cuntanu i ghjorni per entra in u trafficu di a cità.

8 ORE DI EDUCAZIONE À GIORNU

Mustafa Geyikçi, Capu di u Dipartimentu di l'Operazioni di l'Autobus di a Direzzione Generale di l'EGO, hà dettu chì i cunduttori femini anu un successu significativu in a furmazione è hà datu l'infurmazioni seguenti:

"U nostru presidente, u sgiò Mansur Yavaş, hà urdinatu à l'autobus EGO per esse toccu da a manu di una donna. Avemu ancu apertu una prova nantu à questu. 10 di i nostri amichi anu passatu l'esame. Sò attualmente in a fase di furmazione. I nostri furmatori esperti furnu i nostri amichi femine per 8 ore à ghjornu. Quandu i furmazioni sò finiti, pensamu di assignà i nostri amichi femini à i navette di i nostri metro. Siccomu e distanze sò brevi, assigneremu i nostri amichi quì in primu locu, dopu travaglià per serve i nostri citadini in tuttu Ankara ".

GRAZIE À U PRESIDENTE YAVAS

Nuray Bektimuroğlu, chì hà passatu l'esame è hà participatu à a furmazione, hà dettu ch'ella era assai felice di esse offerta una tale opportunità, mentre Deniz Öcal Yazgı hà dettu: "Vogliu ringrazià u nostru sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara Mansur Yavaş".

Esprimendu ch'ella hè assai fiera di fà a professione di u babbu, Sevgi Ortakça hà dettu: "Faraghju a professione di u mo babbu. Mi piacia assai à u mo babbu. Una donna pò fà ciò ch'ella vole. Vulemu ringrazià u sindaco metropolitanu di Ankara Mansur Yavaş per avè datu sta opportunità à e donne ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*