A ferrovia accelerà Çorum

A ferrovia accelerà Çorum: Kanal A Television hà fattu una entrevista cù u guvernatore Ahmet Kara per u prugramma Apks orientatu à l'economia.
U direttore di u prugramma Hüseyin Gülçehre è a so squadra anu ricivutu l'opinioni da u guvernatore Kara nantu à Çorum è l'agenda di u paese durante i fucili chì anu fattu ieri.
Ahmet Kara, affirmannu chì Çorum hà una grande ricchezza storica è culturale è hè a casa di una civilisazione impurtante cum'è a Civilisazione Hittita, hà dettu: "A nostra cità, chì esporta in 120 paesi, mantene relazioni d'importazione cù 70 paesi. Çorum, chì hè una pruvincia sviluppata in u campu di l'industria è u cummerciu, hà una struttura assai dinamica. Çorum hà da guadagnà ancu più impulsu in u campu di l'industria è di u cummerciu cù a linea di ferrovia è di trenu à alta velocità chì serà purtata in a nostra pruvincia in u periodu à vene. disse.
Enfatizendu chì Çorum hè una di e cità più vivibili in termini di sicurezza, pace è sicurità, u guvernatore Kara hà dettu chì Kızılırmak, u fiume più longu di Turchia, hè 182 km. Dichjarà ch'ellu hà fattu una longa strada, hà indicatu chì a creazione di una amministrazione di sviluppu basatu in Çorum in a Regione Centrale di u Mari Neru aghjunghjera un valore significativu à a Regione.
U guvernatore Ahmet Kara hà dichjaratu chì i travaglii destinati à i gruppi svantaggiati in Çorum cuntinueghjanu senza rallentà in a cunniscenza di u statu suciale.
Infine, in riferimentu à i sviluppi in u nostru paese, u guvernatore Ahmet Kara hà vulutu a misericòrdia di Diu à tutte e forze di sicurezza chì anu persu a vita in l'attaccu terrorista è hà dumandatu unità è sulidarità à a Nazione Turca.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*