Graffiti nantu à i silos dopu à i treni

Graffiti à i silos dopu à i treni: Dopu à i treni in a storica stazione ferroviaria di Haydarpaşa, chì hè stata inattiva per 3 anni, i graffiti si basanu avà nantu à i silos di l'Uffiziu di u Materiale di a Terra (TMO).

E parti superiori di i silos di metru altu in a zona sottu a rispunsabilità di TCDD Haydarpaşa sò stati dipinti da artisti di graffiti. I silos, chì sò stati messi in serviziu in u 1905, sò stati chjusi per l'usu in u scopu di u prughjettu di u Portu Haydarpaşa.

In l'area, induve ci hè a sicurità di 24 ore è a surviglianza da e camere, i graffiti anu agitatu i so braccia è dipintavanu i treni da una punta à l'altru, è dopu i graffiti in i silos lasciavanu un puntu d'interrogazione in mente.
Hà purtatu graffiti nantu à i treni chì valenu milioni di TL è lassendu à putreri, ma ùn ci era micca sonu da a gestione TCDD.

L'annu scorsu Kadıköy A municipalità, inspirata da l'animazione di silos cù graffiti in Canada, hà pianificatu un prughjettu simili per i silos di u Cunsigliu Turcu di Grain è l'hà presentatu à a gestione TCDD. Tuttavia, TCDD Kadıköy A municipalità hà datu una risposta negativa à stu prughjettu. Avà, i graffiti sò fatti illegale in silos.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*