Una bona nutizia di u trenu blu da u deputatu Konya Hacı Ahmet Özdemir

Trasportu bona nutizia da Konya Deputy Hacı Ahmet Özdemir: Prof. Dr. Hacı Ahmet Özdemir era ancu assai interessatu à e dumande di trasportu di i citadini.

Konya Deputy Prof. Dr. Hacı Ahmet Özdemir era ancu assai interessatu à e dumande di trasportu di i citadini durante e so visite di condolence, chì hà accettatu per via di a morte di u babbu.

U trenu turchinu, chì serviva trà Izmir è Konya, era in strada da Izmir à Konya, è cuntinuava senza stop à Çavuşcugöl, un subordinatu di Ilgın. In cunsiderà l'intense richieste di i citadini per chì u trenu blu si ferma à Çavuşcugöl, u deputatu Özdemir hà risoltu stu prublema dopu à e so riunioni cù i funzionari TCDD.

Özdemir, in a so dichjarazione nantu à u sughjettu; Grazie à a dedicazione di l'ufficiali TCDD, u Trenu Blu Izmir-Konya carcà è scaricherà i passageri sia à a via d'uscita sia à u ritornu. Ci sarà un periodu di prova di 2.5 mesi è se una capacità di passageru sufficente hè ghjunta in questu periodu, si fermerà à a fermata Çavuşcugöl. In nome di mè stessu è di a ghjente di Çavuşcugöl, vogliu ringrazià l'autorità TCDD chì anu dimustratu sensibilità per portà stu serviziu à Çavuşcugöl ", disse.

I citadini anu ringraziatu ancu u deputatu di Konya Hacı Ahmet Özdemir, chì li hà ascoltatu annantu à i prublemi di trasportu è risolviu i so prublemi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*