A mudernizazione di a linea ferroviaria Samsun Kalın hà iniziata

A mudernizazione di a Linea Ferroviaria di Samsun Kalın Iniziata: U Direttore Generale di Ferrovie Statali di a Republica Turca (TCDD), Ömer Yıldız, hà assistitu à u primu avvenimentu di smantellamentu di a ferrovia per u rinnuvamentu di a linea ferroviaria Samsun-Kalın (Sivas).

Yıldız hà dettu chì u prughjettu, cù 258.8 milioni d'euros, hè u più grande prughjettu finanziatu da i fondi di l'UE finu à a data.

I travaglii di cambiamentu di ferrovia per u rinnuvamentu di a linea ferroviaria Samsun-Kalin, chì fermanu chjusu per circa 3 anni, sò cuminciati cù a ceremonia chì hà tenutu oghje. U guvernatore İbrahim Şahin è u Direttore Generale di TCDD Ömer Yıldız anu assistitu ancu à a cerimonia tenuta in l'edificiu di a Direzzione di a Stazione Samsun. Parlendu à u prugramma chì hà iniziatu cù un mumentu di silenziu è l'Innu Naziunale, u Direttore Generale di TCDD, Ömer Yıldız, hà dettu: "A nostra linea ferroviaria da mudernizà hè stata custruita da u primu imprenditore ferroviariu di a Republica, Nuri Demirağ, è hè stata messa in serviziu. 1932. In u scopu di l'attaccu ferroviariu iniziatu da u 2003, a nostra linea cunvinziunali di 100 mila 150 chilometri hè stata rinnuvata finu à avà, cumprese e strade senza toccu di 9-396 anni.

Ricordendu chì l'operazione di treni à alta velocità hè stata iniziata trà Ankara-Eskişehir in 2009, Ankara-Konya in 2011, Eskişehir-Konya in 2013 è Ankara-İstanbul è Konya-İstanbul in 2014, Yıldız hà dettu: "U trenu d'alta velocità Ankara-İstanbul. A linea chì avemu appena custruita hè situata in a sezione di Köseköy-Gebze è i prughjetti di riabilitazione è di signalizazione di a linea Irmak-Karabük-Zonguldak sò realizati cù i fondi IPA di l'Unione Europea in u scopu di u "Programma Operativu di Trasportu". Una grande parte di u prughjettu di mudernizazione di a linea Samsun-Kalin, induve avemu prima dismantelatu a ferrovia, serà finanziata da i fondi IPA di l'UE. U prughjettu di mudernizazione di a linea Samsun-Kalin hè u più grande prughjettu finanziatu da i fondi di l'UE finu à a data.

U direttore generale Ömer Yıldız, chì hà dichjaratu chì i standard di infrastruttura è di superstruttura di a linea di 378 chilometri seranu aumentati è un sistema di signalazione serà stabilitu in u prugettu, chì serà realizatu cù u slogan "Portemu u Nordu à u Sudu". , Turchia à u Futuru ", cuntinueghja cusì:

"Quandu i travaglii di mudernizazione sò finiti, a linea esistente serà rinnuvata cumplettamente, i sistemi di signalizazione è di telecomunicazione seranu stallati, 48 ponti storici seranu restaurati, 30 ponti è 1054 canali sò ricustruiti. Inoltre, i tunnelli saranu allargati, a lunghezza di a strada di a stazione serà aumentata à 750 metri, tutte e piattaforme di i passageri seranu rinnuvate secondu i standard di l'UE, i sistemi di informazione è di annunziu di i passageri seranu installati in tutte e stazioni. Cusì, un aumentu significativu serà ottenutu in a capacità di a linea è a vitezza operativa è u cunfortu di i treni, è a ferrovia serà preferita più in u trasportu di merci è di passageri. U prughjettu, chì hè previstu per esse cumpletu à a fine di u 2017, costarà 258.8 milioni d'euros. Credu chì u prugettu serà cumpletu in u tempu specificatu, travagliendu ghjornu è notte in coordinazione cù tutti i parti interessate.

Dopu à i discorsi, u primu smantellamentu di a ferrovia hè accadutu cù u protokollu pressendu i buttoni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*