A greva di TCDD durò pocu dopu chì a cunciliazione hè stata cunciliata, i travagliadori sò dissolti

Dichjarazione di Liman İş Union İzmir Branch President Serdar Akdoğan - A decisione di greva in TCDD- I travagliadori riuniti davanti à İzmir Port si sò dispersi dopu à a notificazione chì un cumprumissu hè statu ghjuntu. .A causa di u cunflittu in corso trà l'Industria Pesante Turca è u Settore di Serviziu Publicu L'Unione di l'Impiegatori (TÜHİS) è l'Unione Liman İş, da u 3 di settembre di u 2015, i preparativi per una greva sò stati fatti in u Portu di İzmir.

I travagliadori riuniti davanti à l'Alsancak TCDD Port B Gate, alluntanu una tenda di greva è appesi striscioni. A greva, chì era prevista di principià cù un comunicatu di stampa in a matina, hà finitu dopu chì hè statu informatu chì un cumprumissu hè statu ghjuntu in i discorsi in Ankara.I travagliadori, applaudendu a decisione, alzavanu a tenda di greva è i banners. Liman İş Union İzmir Branch President Serdar Akdoğan hà dettu in una dichjarazione à u currispundente AA chì i negoziati TİS di u 2esimu mandatu, iniziati u 26 d'aprile, si sò conclusi uni pochi ore prima di a greva attuale.

Esprimendu chì u presidente di l'Unione Liman-İş, Önder Avcı, li chjamava è li informava di e riunioni, Akdoğan hà dettu: "I negoziati sò stati accunsentiti da 5 ore. U nostru presidente hà dichjaratu chì anu fattu guadagnà per u telefunu è chì e negoziazioni sò state cuncluse cù successu senza bisognu di una greva. Ch'ella sia bè per u paese, a nazione è a nostra istituzione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*