Erdogan hà datu infurmazioni nantu à e linee di treni d'alta velocità

Erdoğan hà datu infurmazioni nantu à e linee di treni d'alta velocità: u presidente Recep Tayyip Erdoğan hà datu infurmazioni nantu à e linee di treni d'alta velocità in u discorsu d'apertura di u 25u terminu 2u annu legislativu di a Gran Assemblea Naziunale turca. Erdogan hà dichjaratu chì u so scopu hè di aumentà a lunghezza di e linee di treni d'alta velocità à 2023 mila chilometri da u 13.

Erdoğan s'hè indirizzatu à i parlamentari in u discorsu di apertura di u 25u terminu, 2u annu legislativu di a Gran Assemblea Naziunale turca.

U presidente Recep Tayyip Erdoğan hà datu infurmazioni nantu à e linee di treni à alta velocità.

Nutendu chì, mentri l'investimenti internaziunali sò in crescita, Turchia hè a stella brillanti di u mondu cù i so scole, ospedali, strade, ponti, tunnel è altri investimenti infrastrutturali, Erdogan hà dettu chì a lunghezza di a linea hè finita è messa in opera finu à avà in alta. i treni di velocità solu anu righjuntu 1.213 chilometri.

Erdoğan hà dichjaratu chì u trasportu di passageri hè realizatu nantu à e linee Ankara-Eskişehir-İstanbul, Ankara-Konya, è a custruzzione di e linee di treni d'alta velocità Ankara-Sivas, Bursa-Bilecik, Ankara-İzmir, Konya-Karaman cuntinua.

Dichjarà chì u so scopu hè di aumentà a lunghezza di e linee di treni d'alta velocità à 2023 mila chilometri per u 13, Erdoğan hà dettu chì anu fattu un grande avanzu in u trasportu aereu è hà fattu a compagnia aerea u modu di a ghjente.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*