Una nova linea di tramvia hè stata custruita à Ulm, Germania

Una nova linea di tramvia hè stata custruita à Ulm, Germania: i fundamenti di una nova linea di tramvia sò stati posti in Ulm, una cità in u statu tedescu di Baden-Württemberg. Una grande apertura hè stata fatta, chì hà iniziatu u travagliu di custruzzione di a linea, chì serà a seconda linea di tram in a cità. Ci sarà 10,5 tappe nantu à a linea cù una lunghezza tutale di 20 km. A linea girarà in a listessa direzzione, maneuvering intornu à l'area di Egginger Wegin Kuhberg, u cunfini miridiunali di a cità. A parte di 1,5 km2 di a linea chì deve esse custruitu in u centru di a cità si fusiona cù l'altra linea di tram chì hè sempre in serviziu.

In fatti, i trams à esse usatu seranu i trams Avenio M, custituiti da 32 12-sections, urdinatu da Siemens per 5 milioni d'euros di maghju scorsu. In fatti, hè stimatu chì circa 8300 passageri seranu trasportati ogni ghjornu.

85 milioni d'euros seranu furniti da u guvernu federale per i soldi da spende per i travaglii cum'è i travaglii di custruzzione di a linea è a custruzzione di u magazzinu. I restanti 107 milioni d'euros seranu attribuiti da u budgetu propiu di a cità.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*