Arkas vole esse a cumpagnia chì cunnetta u mare, a ferrovia è a strada in Turchia

Arkas vole esse a cumpagnia chì cunnetta u mare, a ferrovia è a strada in Turchia: Diane Arcas, Vicepresidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Arkas Holding è u presidente di u Gruppu di Servizi Logistici, hà fattu dichjarazioni impurtanti, facendu una presentazione à a 4a Conferenza Internaziunale di Trasportu è Logistica di questu annu. .

Diane Arcas, Vicepresidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Arkas Holding è Presidente di u Gruppu di Servizi Logistici, hà fattu una presentazione à a 4a Conferenza Internaziunale di Trasportu è Logistica, tenuta quist'annu in cooperazione cù Pegasus Cargo è l'Università Bahçeşehir, è hà dettu: "A Turchia hè situatu in una geografia assai impurtante. Arkas hà stabilitu a so propria cumpagnia in questa geografia furtunata per l'ultimi 100 anni.

Turchia si trova in un centru assai impurtante trà e zone di transizione internaziunale. Avemu bisognu di prughjetti impurtanti di u statu in u settore. Ùn ci hè micca una cumpagnia in Turchia chì cunnetta cumplettamente u mare, a ferrovia è l'autostrada. Cum'è Arkas, u nostru scopu hè di esse a prima cumpagnia per ottene questu.

U guvernu hà bisognu di sustene a logistica. Se a Turchia vole cumpete cù altri paesi, deve sustene a logistica ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*