Atelier d'Access à l'Infrastruttura Ferroviaria è Obligazione di u Serviziu Pùblicu Tenutu

Atelier d'Access à l'Infrastruttura Ferroviaria è Obligazione di Serviziu Pùblicu Tenutu: Cù l'attuazione di a Legge nantu à a Liberalizazione di u Trasportu Ferroviariu in Turchia, l'impresa TCDD hè stata strutturata è u settore di u trasportu ferroviariu hè intrutu in u prucessu di liberalizazione. U "Regolamentu per l'accessu à l'infrastruttura ferroviaria è l'attribuzione di capacità", chì hè statu preparatu per regulà a cumpetizione di l'affari in un ambiente competitivu trasparente, ghjustu è sustenibile in u settore di trasportu ferroviariu liberalizatu, hè statu publicatu in a Gazzetta Ufficiale u 02 di maghju 2015 è hè entratu in vigore. .
In cunfurmità cù a cunniscenza di u statu suciale nantu à e linee non cummirciali, u "Regulamentu nantu à l'obligazione di u serviziu publicu in u trasportu di passageri ferroviari", chì regula l'operazione di i treni di passageri, hè in u prucessu di pubblicazione.
A Direzzione Generale di Regolamentazione Ferroviaria hà tenutu un attellu per prumove è scambià opinioni nantu à i rigulamenti publicati è elaborati è l'Avisu di a Rete, chì permetterà l'accessu à l'infrastruttura ferroviaria naziunale, nantu à una piattaforma induve si riuniscenu tutti i stakeholders in u settore publicu è privatu. L'attellu in u scopu di l'IPA-I intitulatu "Assistenza Tecnica per u Sviluppu di a Struttura Istituzionale di a Direzzione Generale di Regulamentu Ferroviariu" hè stata in Ankara.
Dopu à l'informazioni è e presentazioni fatte da i funzionari di a Direzzione Generale DDGM è TCDD nantu à i temi di u workshop, e dumande di i participanti è di l'esperti pertinenti anu fattu dichjarazioni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*