I treni Siemens-Inspiro da esse purtati à a metropolitana di Sofia in Bulgaria

I treni Siemens-Inspiro seranu acquistati per a metropolitana di Sofia in Bulgaria: Un novu accordu hè statu firmatu per a 3a linea di metro di Sofia, a capitale di Bulgaria. Signature sò state firmate per l'acquistu di treni 20 3-car, pruduciutu in partenariatu cù cumpagnie Siemens è Newag. Dopu à l'accordu firmatu u 28 di settembre, i treni sò previsti per esse consegnati in 36 mesi. Inoltre, secondu l'accordu, ci hè una opzione per urdinà 10 treni più.

I treni per esse acquistati sò custituiti da i treni di a famiglia di treni Inspiro di a cumpagnia Siemens. I treni Inspiro pruduciati in precedenza sò attualmente in usu in u metro di Varsavia. I treni pruduciuti cù l'aria condizionata sò pruduciuti cù pantografi.

U presidente di a cumpagnia di Newag, Zbigniew Konieczek, hà dettu in u so discorsu chì a cumpagnia polacca hà da ghjucà un rolu più grande in u metro di Sofia cà u rolu chì hà avutu prima in u metro di Varsavia.

U costu di capiscenu hè statu annunziatu cum'è 418,3 milioni di Lev bulgaru (730 milioni di TL). A cumpagnia Newag riceverà circa 109,3 milioni di sti soldi. A linea 3 di u metro di Sofia hè prevista per entra in serviziu in 2018.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*