Gebze-Halkalı a linea di trenu serà finita in 2018

Gebze-Halkalı A linea di trenu serà finita in 2018: Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Binali Yıldırım, Gebze-Halkalı Hà esaminatu i travaglii di u prughjettu di a linea di trenu. Dichjarà chì cunnosci i negatività è e soluzioni sperimentate finu à avà, Yıldırım hà dettu: "Fineremu u prughjettu inseme cum'è a cumpagnia di l'imprenditore è a cumpagnia di subcontrattista cunnosci l'impurtanza di sta linea per Istanbul". disse. Yıldırım hà dichjaratu chì anu u scopu di compie a linea sana in i primi mesi di u 2018.

Binali Yıldırım hà fattu ispezioni nantu à a linea di u Trenu Marmaray. Facendu una dichjarazione à a Stazione Ferroviaria di Marmaray in Yenikapı, Binali Yıldırım hà dettu chì i citadini anu utilizatu autobus è veiculi privati ​​​​per ghjunghje à Marmaray è chì si movevanu sottu un trafficu pesante.

"Ci sò 38 stazioni in totale"
Dichjarà chì i treni suburbani è d'alta velocità duveranu esse cumpletati u più prestu pussibule, Yıldırım hà dettu: "A linea di 20 chilometri da u latu europeu è a linea di 25 chilometri da u latu anatolia deve esse cumpletata. HalkalıContinueremu e nostre investigazioni finu à . Un travagliu assai seriu deve esse fattu per compie a linea. Un travagliu seriu hè necessariu per realizà opere di infrastruttura, superstruttura è signalazione. Gebze-Halkalı Ci sò 38 stazioni in totale. A custruzzione di sti stazioni, a custruzzione di l'autostrada, i passaggi sotterranei è i passaggi per i pedoni, i muri di sustegnu è i culverts deve esse custruitu. Havi una struttura artistica speciale. Vulemu compie questi travaglii in 3 turni, travagliendu ghjornu è notte, è metteli à u serviziu di l'Istambuli. Sapemu i negatività è e suluzioni chì anu sperimentatu in u prugettu finu à avà. "Siccomu a cumpagnia di l'imprenditore è a cumpagnia di subcontratista cunnosci l'impurtanza di stu prughjettu per Istanbul, finiremu stu prughjettu inseme". disse.

Nutendu chì u prugettu hè statu finanziatu da u Bancu Europeu d'Investimentu, Yıldırım hà dettu: "U cuntrattu hè una sucietà spagnola, è Siemens face l'elettrificazione è a segnalazione. I partenarii di suluzione sò cumpagnie turche. Hè un prughjettu di coproduzzione turca, spagnola è tedesca. Avemu rivisatu i dettagli tecnichi. Avemu identificatu i colli di bottiglia è i risichi unu per unu. "Sapemu i studii nantu à e misure da piglià". disse.

"Andemu da GEBZE À HALKALI IN 105 MINUTI"
Dichjarà chì ci hè un risicu di estensione di u travagliu per via di scavi archeològichi nantu à a linea, Yıldırım hà dettu: "Attacemu impurtanza à a nostra storia è a vita culturale. A stazione di Yenikapı, induve simu situati, hà realizatu scavi archeologichi quì dapoi 4,5 anni per revelà a storia oculta di Istanbul è l'artefatti di e civiltà passate. È i mostri sò esposti in u terminal. Decine di millaie di opere sò esposte in i musei. Hà causatu un ritardu in u prugettu per revelà a ricchezza storica di a bella Istanbul per via di scavi archeologichi. "Avemu accoltu stu ritardu cun intelligenza, tenendu in contu i guadagni chì avemu ottenutu". disse.

Yıldırım hà continuatu u so discorsu cusì: "In vista di u prugettu chì avemu vintu da Marmaray, ci sarà assai menu perdita di tempu in a custruzzione di a linea suburbana è di u trenu à alta velocità da a parte anatolia è a parte europea. Avemu riunitu cum'è a cumpagnia di l'imprenditori, a cumpagnia amministrativa è u Ministeru di i Trasporti in quantu à a prossima strada stradale per u prugettu. Avemu fattu a nostra decisione rivisendu sti prublemi unu per unu. Quandu u prugettu hè finitu, Gebze HalkalıCi hà da piglià 105 minuti per arrivà à. Si pò andà assai più veloce, ma postu chì ci sò tappe è principia in e stazioni, va più lento. Se u trenu viaghja senza stop, u tempu hè dimezzatu. In Marmaray, u viaghju trà Ayrılıkçeşme è Kazlıçeşme ùn supera micca 15 minuti. "Videmu u prugettu cum'è una infrastruttura assai impurtante nantu à l'assi est-ovest senza prublemi in u trasportu publicu". disse.

"Ùn simu micca a mità di u prughjettu"
Dichjarà chì u tempu di cumpletamentu di u prugettu hè di 4,5 anni in cundizioni normali, Yıldırım hà dettu: "Tuttavia, ci hè digià una seria perdita di tempu per ragioni cum'è scavi archeologichi è espropriazioni. Ùn simu mancu a mità di u prugettu. Cumpiteremu u prughjettu fendu almenu duie volte u travagliu chì avemu fattu in u passatu in u prossimu periodu. Dividerete 4,5 anni in 2. Truverete a data apprussimata. Ancu s'è sta data hè un scopu per noi, ciò chì veramente ghjunghjemu hè di finisce prima di sta data. Se tuttu va bè, avemu u scopu di finisce in una data prima. Tuttu hè prontu per questu. A squadra hè pronta, i cuntratturi sò pronti. Cum'è u Ministeru, simu pronti. Ùn fermate micca, cuntinueghja ! » disse.

"Avemu principiatu in 2016"
Dumandendu à a ghjente d'Istanbul per esse tolleranti versu e negatività chì saranu durante a custruzzione, Yıldırım hà dettu: "Vulemu chì capiscenu alcuni di i prublemi sperimentati durante a realizazione di u prugettu, cum'è u rumore è u rumore. Li dumandemu di tollerà l'incomodità temporale per un cunfortu durabile. Cuminciaremu a custruzzione da u principiu di u 2016. Spergu chì averemu successu. "Hè difficiule, ma micca impussibile." disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*