U prughjettu di a funivia di Düziçi hè finitu

U prughjettu di a funivia di Düziçi hè cumpletu: u sindaco di Düziçi, Ökkeş Namlı, hà infurmatu i participanti nantu à u Prughjettu di telecabina chì hè prevista à esse custruitu nantu à a muntagna Duldul.

U sindaco di Düziçi Ökkeş Namlı, chì hà riunitu cù Mukhtars è i direttori di a scola in a sala di riunioni di a Municipalità à 27 u venneri 14.00 di nuvembre, hà dettu: "Stu grandi prughjettu, u 24 di nuvembre, hè dedicatu à u ghjornu di l'insegnanti.
Düziçi hè cambiatu ghjornu per ghjornu, diventendu più bella, crescente è sempre cercandu di ricuperà e cose novi. Cume cumuna, avemu datu impurtanza à u turismu. Perchè noi, cum'è un distrittu, avemu una cascata in Sabun Stream è parapente? U nostru castellu hè statu restauratu, a nostra surgente termale hè una fonte di guariscenza, avemu a presa di Berke è u prughjettu di l'acqua termale calda daretu à ellu, è u nostru prughjettu di Cable Car chì sustene tutti questi.

A funivia era u mo sognu. L'Università di Korkut Ata hà preparatu u studiu preliminariu è u studiu di fattibilità di stu prughjettu. In cunfurmità cù u prugettu chì avemu preparatu, noi, cum'è a municipalità di Düziçi, facemu una offerta. Una cumpagnia di Ankara hà vintu l'offerta cù 50% + IVA. A durata di u prugettu era assai corta è hè stata cumpletata. Vulemu sparte stu prughjettu cun voi.
Avemu da riceve u prughjettu di u telefuninu oghje, l'infurmazioni tecniche nantu à questu sughjettu seranu datu da u rapprisentante Serse Company Selçuk Esiner. "Vogliu ringrazià tutti i nostri amichi chì anu cuntribuitu à stu travagliu".

CENTRE DI TURISMO DI TURISMO DI MONTAGNA DI DÜLDÜL E DI SPORT INVERNALE U PROGETTU DI FACILITÀ DI TELECOMUNITÀ
U rappresentante di a Cumpagnia Serse, Selçuk Esiner, hà dettu: "Avemu cuminciatu stu prughjettu circa 3 mesi fà. U sistema chì avemu sceltu in quantu à u Düziçi Cable Car System si trova in u 2u postu in u mondu. Arriveremu à a cima di Duldul, chì hè longu 2 metri, cù 4 stazioni è 5750 pali, in 12 minuti. I nostri cabine ponu accoglie 90 persone. Ci hè 2 cabine in u sistema. Hè un sistema avanti è avanti, cum'è unu va, l'altru vene. U sistema purterà 420 persone per ora è cullà à una vitezza di 36 km. Cù un span di 2900 metri, hà u 2u più grande span in u mondu è hè l'unicu in Turchia. U risicu di un accidentu hè unu in un milione. In questu sistema, a corda ùn si separa micca da a pulley è hè resistente à 100 km di ventu. In questu sistema, ùn ci hè micca a pussibilità di un accidenti derivanti da e so caratteristiche meccaniche è elettroniche. In cunsiderà e cundizioni naturali, hè vicinu à cero.

U nome di u prugettu hè DÜLDÜL MOUNTAIN NATURE AND WINTER SPORTS TURISM CENTER CABLE CAR FACILITY PROJECT.
"In più di e facilità di ogni ghjornu, i spazii sportivi è picnic seranu creati à a cima".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*