Eccitazione in funivia di i ghjucatori di football Denizli BBSK

Eccitazione in telecabina di i ghjucatori di football di Denizli BBSK: i ghjucatori è a gestione di Denizli Metropolitan Belediyespor si sò ghjunti nantu à a funivia appena aperta è anu sperimentatu una eccitazione diversa prima di a partita di Yomraspor.

I ghjucatori di Denizli Metropolitan Belediyespor, chì hà cumpetitu in u gruppu Spor Toto 3rd League 2nd è ospiteranu Yomraspor u sabbatu, anu sperimentatu un'eccitazione sfarente per andà in funivia in u Distrettu di Bağbaşı, chì hè stata aperta da a Municipalità Metropolitana di Denizli pocu tempu fà. In più di u cumitatu tecnicu è di i ghjucatori di football, u presidente Metropolitan Belediyespor Rüşan Uzunoğlu, i vicepresidenti Akın Çelik, Mehmet Teke è u membru di u cunsigliu Süleyman Kaya anu participatu à u viaghju.

Calcio à 1400 metri sohbeti
U deputatu di u Partitu AK Denizli, Bilal Uçar, è u sindaco di a municipalità metropolitana di Denizli, Osman Zolan, si sò riuniti cù i ghjucatori di football rossi è bianchi è i dirigenti à una altitudine di 1400 metri in funivia. sohbet anu fattu. 'Bona furtuna cù a vostra nova stagione. Dicendu "Vogliu una liga senza prublemi", u sindaco metropolitanu Zolan hà dettu: "I punteggi chì ottenete ùn sò micca impurtanti per noi. Ciò chì vulemu da voi hè di esse atleti rispettuosi, disciplinati è di luttà in una manera gentile ".

U sindaco di a municipalità metropolitana di Denizli, Rüşan Uzunoğlu, hà dichjaratu chì anu furmatu una squadra in un ambiente di bona amicizia è fratellanza è hà dettu chì anu pruvatu à rapprisintà Denizli in u megliu modu. L'entrenatore di a squadra, Hakan Dolutaş, hà ringraziatu u sindaco di a municipalità metropolitana Osman Zolan per avè purtatu una bella funivia in Denizli, è hà dichjaratu ch'elli anu furmatu una squadra ghjovana cù una età media di 21-22 anni è chì anu furmatu principalmente. ghjucadori di u football turcu. Dopu à a riunione, una foto di gruppu hè stata presa per commemorate u ghjornu. A ghjente rossa è bianca si n'andò dopu à l'altopiano di Bağbaşı è hà visitatu u magnificu locu novu custruitu. Mentre chì certi ghjucadori di football eranu preoccupati di cullà nantu à a funivia per a prima volta, Ahmet, Umut è Murat, chì sò trà i ghjucatori, anu dichjaratu chì u telefuninu hè assai bellu è aghjunghjenu un sensu europeu à Denizli, è dissenu chì visitanu. lochi assai belli chì tutti duveranu vene à vede.