Prublemu di u trafficu risoltu Milioni di lire lasciate in i sacchetti di Denizli

u prublema di u trafficu hè stata risolta, milioni di lire fermanu in i sacchetti di a ghjente di Denizli.
u prublema di u trafficu hè stata risolta, milioni di lire fermanu in i sacchetti di a ghjente di Denizli.

Cù a suluzione di u prublema di u trafficu in a Tugay Junction, chì hè diventata gangrena, da a Municipalità Metropolitana di Denizli, milioni di lire restanu in i sacchetti di i residenti di Denizli. Mentre a capacità di a junction, chì hè aduprata da una media di veiculi 33.000 per ghjornu, hà aumentatu da 400 veiculi per ora, 1 litri di carburante sò stati salvati in l'ultimu annu.

Tugay Junction, à l'intersezzione di Dumlupınar è Lise Street, chì hè una di e rotte più usate di Denizli, chì hè immediatamente chjusa ancu à una piccula densità di trafficu, hà respiratu un suspiru di sollievu cù l'arrangementu fattu da a Municipalità Metropolitana. Sicondu a determinazione fatta da Denizli Metropolitan Municipality Transportation Department, à a junction, chì hè stata messu in serviziu cù a so nova faccia circa un annu fà, un grande vantaghju hè statu ottinutu in termini di fattori ecunomichi, ambientali è tempu. L'intersezzione, chjamata ancu Çıtır Junction, hà servitu una media di 1 veiculi per ghjornu dopu l'arrangiamentu, mentre chì i tempi di fila è di attesa in a regione sò stati significativamente ridotti. Un totale di 33.000 litri di carburante sò stati salvati in l'ultimu periodu di 400 annu à a junction, induve a capacità hè stata aumentata da 1 veiculi per ora.

Risparmiu di travagliu di 297.000 ore

Cù u citatu regulamentu, 213.750 kg di emissioni di carbone in l'atmosfera sò stati impediti in proporzione diretta à u risparmiu di carburante ottenutu. Mentre a contaminazione di l'aria hè stata ridutta, 1 ore di travagliu sò state guadagnate per via di l'accortamentu di a distanza, a riduzzione di i tempi d'attesa è l'aumentu di u flussu di trafficu in u passatu 297.000 annu. Dopu chì a Municipalità Metropolitana di Denizli hà risoltu u prublema di trafficu à l'intersezzione di e strade Dumlupınar è Lise, chì hè diventata a ferita sanguinante di a cità, milioni di lire restanu in i sacchetti di i residenti di Denizli.

"Opere metropolitani, Denizli vince"

U sindaco di a municipalità metropolitana di Denizli, Osman Zolan, hà dettu chì anu pigliatu novi misure contr'à a pupulazione in rapida crescita è u numeru di veiculi in a cità, è chì anu implementatu parechji prughjetti di trasportu in questu cuntestu. Spieghendu chì u trafficu in a regione era chjusu di tantu in tantu in u passatu, u sindaco Osman Zolan hà dettu: "Per via di un travagliu assai intensu, mettemu a nostra intersezzione in serviziu cù a so nova forma circa un annu fà. Ùn ci hè traccia di u trafficu di u trafficu quì. Cuntinuemu à sforzà di furnisce un viaghju cunfortu per u nostru populu cù novi cruci, strade, passaggi sotterranei è cavalcate, u nostru sistema di gestione di u trafficu è tutti i nostri investimenti di trasportu ". Enfatizendu chì cù l'investimenti di trasportu, grandi risparmii sò ottenuti in tempu è carburante, è l'effettu di a contaminazione di l'aria causata da u carburante hè ridutta, u sindaco Zolan hà dettu: "U travagliu metropolitanu, Denizli vince".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*