Bozdag Ski Center hè in forma

Bozdağ Ski Center hè in forma: U travagliu cuntinueghja per preparà u Bozdağ Ski Center in Tavas' Nikfer District in tempu per questu invernu. L'equipaggiu di a stazione di ski hà cuminciatu à esse installatu.

U sognu di a stazione di sci di Denizli diventerà realtà questu invernu. Hè statu dichjaratu chì u centru, chì era cuminciatu à esse custruitu da l'Amministrazione Pruvinciale Speciale è trasferitu à a Municipalità Metropolitana di Denizli dopu a lege metropolitana, diventerà skiable questu invernu.

FOTOGRAFIE DI U GUVERNATORE DI DISTRICT
U guvernatore di u distrittu di Tavas, Ali Arıkan, hà spartutu l'ultimi sviluppi in a stazione di ski in u so contu Facebook. In e foto spartute da u guvernatore di u distrettu Arıkan, si pò vede chì e piste di sci sò state aperte è e seggiovie sò cuminciate à esse installate.

SERÀ PRONTU PER QUSU INVERNU
Mentre u sindaco di a municipalità metropolitana di Denizli, Osman Zolan, hà pigliatu u Bozdağ Ski Center, hà dettu: "Cumpleremu a maiò parte di e strutture in Bozdağ stu veranu è li rendemu pronti per u turismu in i mesi d'invernu". I piani di a stazione di ski preparati da u ministeru sò stati ancu sospesi.