Da u passatu à u presente, i veiculi di trasportu di Istanbul sò in questa mostra

I veiculi di trasportu di Istanbul da u passatu à u presente sò in questa mostra: i veiculi di trasportu terrestri, marittimi, ferroviari è aerei chì anu lasciatu a so impronta in a storia di u trasportu di Istanbul seranu esposti à a Galeria d'Arte Taksim Metro u sabbatu 10 ottobre, cù a mostra intitulata " Seyrü Sefer Istanbul da u primu battellu à Marmaray ".

I veiculi di trasportu terrestri, marittimi, ferroviari è aerei chì anu lasciatu a so impronta in a storia di u trasportu di Istanbul seranu esposti à a Galleria d'Arte Taksim Metro u sabbatu 10 d'ottobre cù a mostra intitulata "Seyrü Sefer Istanbul da u primu ferry à Marmaray".

Istanbul Metropolitan Municipality Culture Inc. apre una mostra in Taksim Metro Art Gallery, chì include ritratti di veiculi di terra, mare, sistema ferroviariu è trasportu aereu chì servenu in u trasportu urbanu è sò identificati cù Istanbul, da l'anni 1820 à oghje. A mostra intitulata "Seyrü Sefer İstanbul, da u Primu Ferry à Marmaray" includerà 300 frames di veiculi di trasportu nostalgicu è materiali effimeri (biglietti antichi, tokens, fermate, stazioni è segni di direzzione) compilati da cullezzione privata. L'inaugurazione di a mostra serà u sabbatu u 10 d'ottobre à 14.00. L'esposizione è e cullezzione di u periodu preparate da u ricercatore-scrittore Akın Kurtoğlu si scontranu cù i visitatori in a Taksim Metro Art Gallery trà 10-23 ottobre.

BIGLIETTI DI TRAM A CAVALLU 100 ANNI

L'esibizione includerà biglietti di tram di 100 anni, biglietti di traghetti in cartone utilizati nantu à e linee di a cità, biglietti d'autobus chì mostranu punti di salto cuntinentali, biglietti di passaghju per u ponte di u Bosforu di 40 anni è tokens di tunnel nostalgici.

I VISITURI SERRANU ACCUTATI DA U PRIMU BUS MUNICIPAL DI ISTANBUL

U primu autobus municipale di Istanbul accoglierà l'amatori d'arte da Istanbul chì visitanu a mostra. U veiculu nostalgicu, chì si trova in a cullezzione privata di l'IETT è hà vistu a Siconda Guerra Munniali, hà servitu u populu di Istanbul nantu à a linea Beyazıt-Bakırcılar-Mercan-Eminönü Old Post Office cù una capacità di 26 persone.

A STORIA DI TRASPORTU DI 200 ANNI DI ISTANBUL SERA CONTA CRONOLOGICAMENTE

In a mostra, diversi mezzi di trasportu chì anu lasciatu a so marca nantu à l'ultimi dui seculi di Istanbul seranu presentati à i visitori in una festa visuale in periodi di 10 anni.

I PRIMI DI TRASPORTI SERÀ ESIBITI

A mostra, chì include i "primi" di u trasportu, include scatti nostalgichi di u primu Trolleybus Turcu "Tosun", u primu battellu di u Bosforu "Buğu" è un leyland classicu di Istanbul. In l'esposizione, chì hà u scopu di fà cunnosce i veiculi di trasportu urbanu chì anu subitu grandi cambiamenti da a storia à l'oghje è per sente e caratteristiche è a bellezza di a cità in cui vivenu, ritratti di vechji tramvii, trolebus, autobus, vittura. I traghetti, i treni suburbani, i minibus, i taxi a scacchi, i minibus, i traghetti in linea di cità è i faetoni sò ancu inclusi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*