Approvazione per u più grande museu affundatu

Appruvazioni per u più grande museu affundatu: U museu, chì hè previstu per esse custruitu per esibisce 36 battelli affundati è circa 45 mila artefatti in Istanbul, hè statu appruvatu da l'scavi di Marmaray.

L'approvazione finale hè stata data per u museu chì deve esse custruitu per esibisce i naufragi di Yenikapı, chì cuntenenu i risultati più impurtanti di a storia di Istanbul. U prughjettu di l'area per esse custruitu cum'è un archeoparcu è una zona culturale per i naufragi è l'artefatti storichi scuperti cù l'scavi di Marmaray hè statu appruvatu da u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di Istanbul. Duranti i scavi, u portu di Teodosiu, u portu più anticu di u primu periodu bizantinu, hè statu scupertu, è sò stati truvati 36 barche affundate è quasi 45 8 artefatti. I risultati, chì includenu e tombe è e impronte di i primi Istanbuliti chì campavanu 500 anni fà, seranu cullati in u più grande museu di naufragi di u mondu. 36 navi è 5 mila ogetti seranu esposti in u museu per esse custruitu in a zona di scavi storica. Una zona speciale di piattaforma di 20 metri serà creata per e navi da esse exhibite. Ci saranu cinque spazii archeopark fora di l'area di mostra di a nave. A cità intornu à u Portu Teodosiu, chì hè statu scupertu durante i scavi, serà ancu scavatu, è questu serà una zona di archeopark di 500 mila metri quadrati. In u cuncorsu architettonicu apertu in u 2012, u prughjettu di Eisenmann Architects è Aytaç Mimarlık hà vintu u primu postu.

ERA U PIÙ GRANDE PORTU DI BIZANTINA
Duranti i scavi archeologichi in Yenikapı, resti architettonichi di picculi attelli datati à u XIX seculu è a struttura di strada sò stati truvati in u depositu culturale di u Periudu Ottumanu Tardu. Mentre era decisu di priservà l'attelle è i resti architettonici in situ, a struttura di a strada hè stata pigliata sottu prutezzione per esse smantellata per esse evaluata in u prughjettu di l'archeopark. I scavi anu scupertu u portu di Teodosiu, u più grande portu di l'iniziu Bisanzio, è i resti di barche datate di u V-XI seculu. Queste barche per esse esposte in u museu anu a distinzione di esse a più grande cullizzioni di barche antiche in u mondu. I resti di l'architettura di u portu nantu à a terra, cum'è e mura di mare chì sò state scuperte, u molo custruitu di grossi blocchi di petra, è una parte di u frangifluttu, seranu ancu inclusi in u prughjettu di l'archeopark.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*