U nome di u viaghju veloce è doloroso, Metrobus

U nome di u viaghju veloce è doloroso hè Metrobus: Preferitu da quelli chì ùn volenu micca stà in u trafficu per ore, Metrobus ghjunghje da un capu à l'altru di Istanbul in un tempu record di 85 minuti. Avemu cumpilatu e "Reguli d'oru di Metrobus" per voi durante u nostru viaghju da Beylikdüzü à Söğütlüçeşme pigliendu u metrobus, chì hè diventatu insopportabile per via di a furia in e fermate è in u veiculu.

L'intensificazione di u trafficu di i veiculi per via di a pupulazione sempre crescente in Istanbul face u trasportu u prublema più grande. Ancu se u metrobus, chì hè soprattuttu preferitu da l'impiegati è i studienti, hè veloce, porta cun ellu una seria di prublemi. Diciamu : « Fighjemu a prova di u metrobus, induve u rispettu di i vechji ùn hè micca mintuvatu, a sportività si mette nantu à a scaffale, è l'ugualità suciale (!) hè assicurata senza discriminazione trà e donne incinte, i zitelli è l'anziani.

Quandu si scende, prima avete bisognu di entre in a fila chì parte da u passaghju di metrobus. Dopu avè passatu u turnstile, a corsa per truvà un postu in a folla di a fermata di l'autobus principia. Esse in fronte di a fila in u metrobus pò esse micca abbastanza per cullà. Avete da calculà currettamente induve serà a porta è aghjustate u vostru postu à a tappa in cunseguenza. Uni pochi centimetri di miscalculation pò impediscenu di cavalcà. Duvete esse veloce è agile. Prima di preoccupà solu di pudè cullà in u 6u veiculu chì ghjunghje à a fermata, duvete tene in mente a pussibilità chì u prossimu metrobus pò esse più viotu.

Mentre viaghjate, ùn pensate micca chì respirarete faciule solu perchè avete ghjuntu in u metrobus. Perchè prima avete bisognu à abituà à respira in un ambiente cù pocu ossigenu. Ad ogni fermata u cunduttore si ferma, cumincianu i murmurii. À a prossima tappa, uni pochi di più persone entranu in u veiculu chì avete dettu "Nimu ùn si mette più". I passageri chì si sò ghjunti à a tappa precedente senza attente à i rumuri piglianu u so postu trà i rumuri à a tappa dopu. Ùn fate micca attenzione quandu entri, ùn bromugnate micca in l'internu, basta à avanzà. Truvà un locu per pusà hè impussibile cum'è truvà un oasi in u desertu. Ùn lasciate micca chjappà in i sogni vioti è smette di fighjà quelli chì stanu cum'è un falcu. Se pudete truvà un locu per mantene, pudete cunsiderà unu di i furtunati di u ghjornu. S'ellu ùn avete micca, ùn entre in situazioni arabeschi cum'è "Ùn aghju micca un ramu solu per mantene". Hè impussibile per voi di cascà in quella stampata ancu s'ellu ùn tenite micca. à qualcosa.

Ci hè solu una regula chì deve esse attentu à quandu si scende, cuminciate à andà versu e porte 2-3 tappe prima di scende è scende.

Alcune sceni interessanti sperimentate in u metrobus, chì porta centinaie di millaie di passageri ogni ghjornu, sò i seguenti:

Una donna si mette in u metrobus cù u so zitellu in i so braccia. Un passageru chì aspetta 7 tappe cù u so zitellu pò truvà un postu solu à l'8a tappa. Dichjarà chì l'imaghjini chì appariscenu quandu si imbarcanu in u metrobus sò terribili, Leyla T. hà dettu: "A ghjente perde a so umanità à l'imbarcu è à l'internu. Si spallanu, si spinghjenu. E scene di Metrobus sò assai terribili ". dice.

"Ùn ci hè micca trafficu, nunda, pudete guidà comodamente, a strada hè viota, tene un fratellu. "Viaghju cunfortu è liberu, sicuru, pudete piglià passageri à ogni tappa". I cunduttori chì sentenu parolle cum'è queste si ribellanu ancu contru à ciò chì succede. Un cunduttore di metrobus hà dettu: "Ci hè un passageru chì guida in marcia. Pensanu chì simu còmode quì. Credimi, avemu ancu un tempu duru ". Ellu usa l'espressioni. Malgradu tutte queste negatività è difficultà, à volte divertenti è à volte patetiche, u metrobus, chì furnisce un trasportu rapidu senza chjappà in u trafficu in Istanbul, hè un mezzu di trasportu indispensabile per i citadini.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*