Bombardier insiste à investisce in Turchia

Bombardier insiste à investisce in Turchia: Bombardier hè decisu à investisce in Turchia. U presidente regiunale Dieter John hà dettu: "Qualunque sia a situazione pulitica, continueremu à investisce in Turchia. Se vincemu l'offerta di TCDD, planificàmu un investimentu di 100 milioni d'euros.

Sistemi ferroviari canadiani è fabricatore di aerei Bombardier cuntinueghja à insiste nantu à l'investimenti di sistemi ferroviari in Turchia. Dieter John, presidente regiunale di l'Europa di l'Est è u Mediu Oriente di Bombardier, chì si prepara per l'offerta per 2016 treni d'alta velocità prevista da TCDD in u primu trimestre di u 80, hà dichjaratu chì si avvicinavanu strategicamente à Turchia in u campu di e ferrovie, aghjustendu chì s'ellu vincenu l'offerta, invistiscenu 100 milioni d'euros cù u cumpagnu lucale, disse ch'elli pensanu à fà.

Bombardier, chì si preparava per l'offerta di TCDD per 80 treni d'alta velocità dapoi più di un annu, hà firmatu un accordu cù una sucietà turca in marzu per cumpiendu l'esigenza di u 50 per centu di a tarifa di località in questu cuntestu. In a nutizia publicata in WORLD u 16 di marzu cù a firma di Aysel Yücel, u capu di a vendita di treni d'alta velocità di Bombardier, Furio Rossi, hà dichjaratu ch'elli vulianu fà di a Turchia una basa di produzzione per e ferrovie.

Aumentendu i so cuntatti in Turchia à l'avvicinamentu di a data di offerta, l'alta direzzione di Bombardier hà tenutu riunioni in Ankara u ghjornu precedente. Rispondendu à e dumande di WORLD dopu à e riunioni, Dieter John hà dettu chì anu servitu in Turchia da u 1986 è anu fattu una cuntribuzione significativa à u trasportu urbanu.

Nutendu chì furniscenu ancu un supportu di segnalazione in più di sistemi ferroviari, metro è tram in cità cum'è Ankara, Istanbul è Izmir, Ghjuvanni hà dichjaratu ch'elli vulianu espansione i so assi orientati à u futuru è aumentà e so aree di opportunità. Dichjarà chì anu investitu in metro è locomotive finu à avà, è chì volenu aghjunghje investimenti in treni à questu, Ghjuvanni hà dettu: "Avemu i travaglii, avemu preparatu per questu" in quantu à l'offerta di treni d'alta velocità. Nutendu chì anu da truvà un cumpagnu lucale in cunfurmità cù e specificazioni di l'offerta è chì ùn anu micca divulgatu u nome di u cumpagnu per avà, postu chì anu firmatu un accordu di cunfidenziale, Dieter John hà dichjaratu ch'elli pensanu à investisce 100 milioni d'euros in questu cuntestu. . Dichjarà chì ùn sò micca solu fornitori in Turchia, sò ancu travagliendu in a produzzione di prudutti adattati sparghjendu à spazii più largu, John hà dettu: "Semu in cuntattu constante cù Turchia. Avemu vistu una migliione cuntinua, in particulare in u trasportu publicu. Vulemu cuntribuisce à stu sviluppu cù prudutti più innovatori ".

"L'elezzione ùn affetta micca i nostri piani d'investimentu"

Definisce u so puntu di vista principale versu a Turchia cum'è un "partenariatu strategicu à longu andà", Dieter John hà dettu: "Cerchemu di revelà a situazione Win-Win in nome di Bombardier è Turchia". Dichjarà chì l'ambienti elettorali in Turchia ùn li affettanu micca, Ghjuvanni hà dettu chì anu da cuntinuà à travaglià inveci di a situazione pulitica. Enfatizendu chì sò cunuscenti di i vantaghji geugrafici di a Turchia, Dieter John hà dichjaratu chì pò esse un ponte trà u Mediu Oriente è l'Europa, è chì pò esse un corridore impurtante in u trafficu ferroviariu, per quessa attribuisce una impurtanza particulare à Turchia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*