Una nova era in u trasportu di merchenzie periculose per ferrovia

New Era in u Trasportu di Merchenzie Periculi per Ferrovia: U presidente di l'Istitutu di Standards Turchi (TSE), Sebahittin Korkmaz, hà dichjaratu chì hè ubligatoriu per ottene un certificatu per u trasportu di merchenzie periculose per ferrovia, è hà dettu: "E cumpagnie chì producenu veiculi di trasportu di carichi cum'è L'imballaggi, i tanki è i cuntenituri usati in u trasportu di merchenzie periculose per ferrovia anu da ottene certificati RID. " "Deve dumandà à u nostru Istitutu per ricevelu", disse.

Korkmaz, in a so dichjarazione, hà dettu chì cù u protokollu firmatu trà u Ministeru di Trasporti, affari marittimi è cumunicazioni è TSE u 6 di marzu di u 2013, imballaggi, vasi à pressione, cuntenituri di carichi, pacchetti grandi è cisterne utilizati in u trasportu di merchenzie periculose. a terra, l'aria, u mari è a ferrovia sò certificati in u scopu di l'accordi internaziunali pertinenti, hà ricurdatu chì l'Istitutu hè statu numinatu cum'è l'unica istituzione autorizata in Turchia.

Ricordendu chì TSE hà iniziatu à travaglià nantu à a certificazione ADR in u trasportu stradale, chì hè diventatu ubligatoriu da u 1 di ghjennaghju di u 2015, in u scopu di u protocolu firmatu, cum'è un primu passu in u quadru di u protocolu firmatu, Korkmaz hà dettu chì l'Istitutu hà certificatu un media di 1 milla 2013 veiculi utilizati in u trasportu di merchenzie periculose nantu à a strada è 3 tanki da u 800 di lugliu di u 645. Hà dichjaratu chì hà fattu un esame. Dichjarà chì anu cumpletu u prucessu di appruvazioni di 34 tippi di imballaggi diffirenti utilizati in diversi modi di trasportu (trasportu aereo, stradale, ferroviariu è marittimu) è certificati 11 fabricatori di imballaggi, Korkmaz hà dettu chì u regulamentu di a lege domestica parallela à l'accordu internaziunale nantu à u trasportu di merchenzie periculose per ferrovia hè stata publicata in a Gazzetta Ufficiale di u 16 di lugliu di u 2015. Hà signalatu chì hè stata fatta in cunfurmità cù u "Regolamentu di u Trasportu di Merchandise Periculi per Ferrovia".

Rimarchendu chì secondu e disposizioni di u citatu regulamentu, l'usu di imballaggi micca certificati in u scopu di e Cunvenzioni nantu à u Trasportu Internaziunale di Merchandise Periculi per Ferrovia (RID) pruduciutu prima di u 16 di lugliu hè permessu finu à u 31 di dicembre di u 2017, Korkmaz hà dettu:

"Secunnu e disposizioni di u regulamentu, i pacchetti produtti dopu à u 16 di lugliu di u 2015 devenu esse certificati RID per l'usu dopu à u 1 di ghjennaghju di u 2016. Da u 1 di ghjennaghju di u 2016, a certificazione di unità di trasportu di carichi cum'è cisterna è cuntainer hè obligatoria. In questu cuntestu, l'imprese chì producenu veiculi di trasportu di carichi cum'è imballaggi, cisterne è containeri destinati à esse aduprati in u trasportu di merchenzie periculose nantu à e ferrovie in u nostru paese sò tenuti à compie u prucessu di certificazione appliendu à a Direzzione TSE Periculi Periculi è Trasporti Cumminati. ."

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*