L'India compra un trenu d'alta velocità per $ 15 miliardi

L'India compra treni d'alta velocità per 15 miliardi di dollari: l'India compra treni d'alta velocità da u Giappone in u quadru di u so prugramma di rinnuvamentu di u sistema ferroviariu anzianu.

U primu ministru indianu Narendra Modi hà annunziatu chì u novu trenu, chì servirà trà Mumbai è Ahmedabad, riducerà u viaghju di ottu ore à duie ore. A settimana passata, u Cunsigliu di i Ministri di l'India hà appruvatu un budgetu di $ 14,7 miliardi per u sistema di treni d'alta velocità.

L'accordu hè statu firmatu durante a visita di trè ghjorni di u primu ministru giapponese Shinzo Abe in India. À e discussioni in New Delhi, i capi di a seconda è a terza ecunumia più grande di l'Asia anu firmatu accordi di cuuperazione ancu in altri spazii. Abe è Modi sò ancu signalati chì anu firmatu un memorandum d'intesa nantu à l'usu pacificu di l'energia nucleare. Questu accordu permetterà à u Giappone di esportà a tecnulugia di e centrali nucleari in India.

I dui paesi anu prublemi cunfini cù a Cina. Certi osservatori vedenu l'accordi firmati cum'è un passu versu l'influenza crescente di a Cina in a regione.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*