Pensava chì a ferrovia era una strada

Pensava chì a ferrovia era una autostrada: L'incidentu in u paese di Irmak, chì hè una di e linee ferroviarie più trafficate in Turchia è chì culliganu e trè regioni, hà surprisatu à tutti. Un cunduttore hà purtatu a so vittura nantu à a ferrovia.

Quandu u veiculu sottu a direzzione di Tuğrul D. hà cunfunditu, hà pruvatu à cuntinuà à Ankara nantu à a linea di ferrovia. U veìculu, chì andava à 300 metri, si ferma à u culvert di u ponte. E dichjarazioni di Tuğrul D. è Recep T., chì sò stati salvati da e squadre di a ferrovia è di a gendarmeria dopu à l'avvenimentu chì hà scunfittu l'attenti, era interessante quant'è elli.

PUDE ​​CAUSÀ U DISASTRU
I cunduttori anu dettu: "Ùn avemu micca capitu chì era una ferrovia. Pensemu chì era a strada, ma quandu a strada era finita, avemu capitu chì andavamu per a ferrovia. L'ufficiali di a ferrovia, chì anu dichjaratu ch'elli sò tornati da un disastru per u fattu chì a linea ferroviaria era in mantenimentu, hà dettu chì "un trenu passa per sta linea quasi ogni 5 minuti, è se a strada ùn era micca in mantenimentu, un accidentu puderia avè. statu causatu".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*