U panicu di bombe marchjava nantu à i binari

A bomba hà causatu u panicu nantu à i rails: Dopu à l'attaccu terrorista traditore chì hà fattu davanti à a Stazione Ferroviaria di Ankara u sabbatu passatu, a capitale era in alerta. I citadini chì anu in panicu dopu avè ricivutu una minaccia di bomba in a stazione di metro caminavanu nantu à i rails. Precauzioni sò state pigliate cù i cani K-9 à l'entrate di u metro è à l'internu di e stazioni.

Dopu à a minaccia di bomba in a stazione di Metro Törekent di Ankara a sera precedente, i voli trà Batıkent è OSB-Törekent sò stati mutualmente fermati. Intantu, ci era u panicu trà i citadini chì aspettavanu à a stazione di Batıkent per trasfiriri à Törekent. I passageri chì cuntinueghjanu à longu distanzi cum'è Eryaman è Sincan abbandunonu a stazione utilizendu l'uscita pedonale per furnisce un trasportu alternativu. I passageri chì andavanu à a stazione Centrale Ovest sò falati à a strada di a ferrovia è cuminciaru à marchjà longu i rails. I citadini, chì anu catturatu i passageri chì si movevanu nantu à a strada di u metro trà i sguardi stupiti di quelli chì li circundanu, anu spartutu ritratti interessanti nantu à e social media. I citadini chì caminavanu l'area di circa 1 chilometru longu nantu à a linea di metro passavanu sopra u viaduttu è ghjunghjenu à a stazione Centrale Ovest.

K-9 PRECAUTIONS IN U METRO

Dopu à l'attaccu terrorista davanti à a Stazione Ferroviaria di Ankara u sabbatu scorsu, in u quale 97 persone anu persu a vita, è u panicu di bombe in u metro di Batıkent u ghjornu prima, e misure di sicurezza in u Metro d'Ankara sò state aumentate. Mentre chì parechji guardiani di sicurità chì aspittàvanu daretu à i turnstiles cuntrollavanu i sacchetti di i passageri unu à unu cù un detector, era degne di nota chì alcuni guardiani di sicurezza patrullavanu sottu à u metro cù cani K-9 appositamente addestrati.

INTERVENTION WITH DEFUSER À SUSPICIOUS PACKAGE

Aieri, ci hè statu un panicu di pacchettu suspettu à a Stazione Ferroviaria d'Ankara, induve hè accadutu l'attaccu di bomba chì hà tombu 97 persone. Versu 11.00:XNUMX, un pacchettu suspettu hè statu rilevatu da l'impiegati in a sezione di l'entrata di u protocolu di a Stazione Ferroviaria di Ankara. Dopu à l'attaccu, i squadre di dispusizione di bombe, chì cuntinueghjanu u so travagliu in scena, anu infurmatu. I squadre sò ghjunti à a scena è detonavanu u pacchettu suspettu cù un detonatore. Mentre chì ci era un panicu di corta durazione intornu à a stazione per via di u sonu di l'esplosione, l'alimentariu hè statu trovu in u pacchettu suspettu.

1 Comment

  1. Una volta di più, hè accaduta una cosa strana unica in u nostru paese ! In fatti, dice sempre "Mi sentu terribili"... Camminendu nant'à a linea di metro... L'esempiu più simplice di quantu infurmati è inconsciente sò i passageri. Chì ci hè di a gestione cummerciale? Cumu puderanu appruvà, o almenu chjude l'ochju, à l'assurdità chì invita un tali disastru ? In più di a linea di trasmissione di l'energia... Qualchese pò esce è dì "Tagliamu u putere" quant'ellu vole ! Questi avvenimenti sò u megliu esempiu è a prova di quantu simu RETROVATI ! va bè; Ùn ci hè mai statu un scenariu nantu à ciò chì fà in una tale situazione? S'ellu hè ghjuntu; Sicondu u scenariu, l'applicazione deve esse cusì? Situazioni strabilianti è - cosiddette applicazioni pratiche (!??!) ! Chì Diu vi dà saviezza. Ancu s'è avemu usatu a tecnica più muderna, ùn pudemu micca rinunzià à a manera di cantà. L'accidenti venenu forte è chjaru. Quandu succede, i poveri chì sò i menu rispunsevuli diventanu i capri espiatori. Ma ùn sò mai quelli veramente rispunsevuli !

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*