Tramway Grazie da Sungur à u Metropolitan

Tramway Grazie da Sungur à u Metropolitanu: Presidente Onorariu di BESİAD Feyyaz Sungur Karşıyaka A so chjama per a redirezzione di a strada di u tram à a strada costiera da a Moschea di Beşikçioğlu hà risultatu in u cambiamentu di a strada.

In i mesi passati, Mavişehir-Karşıyaka A chjama di u presidente onorariu di BESİAD Feyyaz Sungur, chì hà manifestatu e preoccupazioni di i cummercianti in quantu à a strada di a linea di tram, hè stata accolta. Sungur hà dichjaratu chì, per via di l'strettu di a strada Cemal Gürsel nantu à a strada antica, i cummercianti di sta strada seranu assai affettati da u passaghju di u tram.

Cume e strade strette, cusì u prublema.

Feyyaz Sungur hà attiratu l'attenzione nantu à i prublemi è e difficultà chì avarianu chì e strade nantu à quale passa a strada di u tram diventenu sempre più strette. "U tram affetterà negativamente u flussu di trafficu entrandu in a strada Cengiz Topel da a Moschea Beşikçioğlu. Cengiz Topel Street diventa più stretta partendu da a Casa Vilayetler. L'imprese nantu à sta strada avaranu grandi perdite finanziarie. Per esempiu, i veiculi di trasportu ùn puderanu micca parcheghju temporaneamente nantu à a strada; materiale etc. Ci saranu prublemi cù a consegna. "U più impurtante, serà impussibile per l'ambulanza d'aspittà in u tramway in casu d'emergenza", disse.

Grazie da Sungur à a Municipalità Metropolitana

Sungur hà dichjaratu chì saria in l'interessu publicu chì a strada di u tramvia ùn passa micca per a strada Cemal Gürsel per evità tutte queste negatività. Dopu à a chjama fatta da u presidente onorariu di BESİAD Feyyaz Sungur, a municipalità metropolitana di Izmir hà realizatu u travagliu necessariu è hà realizatu u cambiamentu di rotta in quistione. Cù u cambiamentu pertinenti, i travaglii di custruzzione anu avanzatu ancu in questa direzzione è i travaglii di stallazione di ferrovie sò stati diretti à a strada costiera. Esprimendu a chjama di i cummercianti nantu à u prublema, Feyyaz Sungur hà manifestatu a so gratitudine à u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, per a sensibilità è i sforzi di suluzione dimustrati. Sungur hà dettu: "Avemu espressu e preoccupazioni di i cummercianti Bostanlı per a strada di u tram è avemu fattu suggerimenti per una soluzione. U nostru stimatu Sindaco Metropolitanu Aziz Kocaoğlu hà ascoltatu a nostra chjama è hà pigliatu l'iniziativi necessarii. "U ringraziemu in nome di i cummercianti di Bostanlı è offre a satisfaczione di i nostri cummercianti", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*