Idil Güneyi dichjarazione 24 ore dopu à TCDD

Dichjarazione di Idil Güneyi 24 ore dopu à TCDD: TCDD hà fattu una dichjarazione annantu à l'impiigatu di TCDD İdil Güney, chì hà persu a vita in l'attaccu terrorista in Ankara.

U Sicritariu Generale CHP, Gürsel Tekin, hà criticatu u fallimentu di fà una ceremonia davanti à l'istituzione per u persunale di TCDD İdil Güney, chì hà persu a vita in l'attaccu di Ankara.

ALLEGATU "NUN PERMESSE" DA TEKIN

Dopu chì a pretendenza di Tekin hè stata riflessa in a stampa, una dichjarazione hè vinuta da TCDD per 24 ore. In a dichjarazione di TCDD, chì hà nutatu chì era "cunsigliatu" per fà una ceremonia davanti à l'istituzione per u so sudu, hè statu dichjaratu cusì;
"In a riunione tenuta cù i funzionari di u sindicatu di quale sò membri dumenica, 11.10.2015, nantu à cumu si terrà e cerimonie funebre di İdil Güneyi è Ali Kitapçı, i nostri membri di u staffu, hè statu suggeritu chì i funerali sò purtati à l'istituzione è una ceremonia deve esse tenuta. L'ufficiali di l'Unione, invece, anu dumandatu chì a cerimonia d'addiu sia tenuta davanti à l'Uffici Filiali. In ogni casu, postu chì i corpi ùn anu pussutu esse ricivuti da a Morgue di Medicina Forensica, e duie cerimonie ùn puderanu micca esse realizate. dopu Karşıyaka Tutti i tipi di facilità sò stati furniti per u nostru persunale per assistisce à a cerimonia di sepultura tenuta in u cimiteru, è i nostri dirigenti è parechji impiegati, in particulare u nostru Direttore Generale, anu assistitu à i funerali di İdil Güneyi ".

In a dichjarazione, hè statu ancu enfatizatu chì "ùn ci era micca impedimentu" à a ceremonia funeraria.

U Sicritariu Generale CHP, Gürsel Tekin, chì hà fattu una visita di condolenze à e famiglie di e vittime di l'attaccu, hà dichjaratu chì TCDD ùn hà micca permessu à i so culleghi di vulè fà una "ceremonia" in memoria di İdil Güney, chì hà persu a so vita in l'esplosione. , è disse: "Ùn avete micca rispettu per a vita di sta persona chì dice chì i nostri lacrimi sò u listessu culore, se solu rispettu u so corpu mortu".

Gürsel Tekin, "İdil Güney hè un impiegatu di TCDD. I so amichi vulianu fà un serviziu commemorativu. L'agenzia ùn l'hà micca permessu. Chì puderia esse u mutivu di questu? Ùn possu micca crede. Se ùn rispettu micca a so vita, duvete almenu rispettà i so morti ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*