Annunzia di u Prughjettu YHT Ankara-Istanbul da u Ministeru di i Trasporti

Dichjarazione di u Prughjettu Ankara-Istanbul YHT da u Ministeru di i Trasporti: In a dichjarazione fatta da u Ministeru di i Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, "Opere di Riabilitazione è Ricostruzione di Sezione di Köseköy-Gebze di u Prughjettu di Trenu Ankara-Istanbul, l'usu di a cuncessione di l'UE o rimborsu in a spesa ligata à a linea 3. hè fora di quistione ".

Hè statu informatu da u Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è e Comunicazioni chì ùn ci hè micca questione di utilizà o di rinvià a borsa di l'Unione Europea (UE) in a spesa da esse fatta per a 3a linea in l'Alta Velocità Ankara-Istanbul. Prughjettu di u Trenu Köseköy-Gebze Section Rehabilitation and Reconstruction Works.

In a dichjarazione fatta da u Ministeru, hè statu dichjaratu chì eri, a nutizia nantu à a Riabilitazione è a Recustruzzione di u Prughjettu di Trenu Ankara-Istanbul High Speed ​​​​​​Section Köseköy-Gebze hè stata publicata in un ghjurnale.

Ricordendu chì u cuntrattu per i travaglii di custruzzione finanziati da l'UE è a Turchia, l'impresa di l'imprenditori Salini-Impregilo SpA, Kolin İnşaat Turizm Sanayi ve Ticaret AŞ è u cunsorziu GCF Generale Costruzioni Ferroviarie SpA hè statu firmatu u 14 d'ottobre 2011, i seguenti sò stati nutati:

"U primu valore di u cuntrattu accettatu hè 146 milioni 825 mila 952,90 euro. L'addendum chì hà u scopu di aumentà u valore di u cuntrattu di i travaglii di custruzzione à 3 milioni d'euros per via di i travaglii realizati per furnisce u spaziu per a 201a linea, chì hè strettamente obligata à fà in u futuru, hè statu firmatu u 2 dicembre 2014 cù l'appruvazioni. di a Delegazione di l'UE in Turchia. A quantità in quistione in l'articulu di u ghjurnale hè interamente ligata à a 3a linea chì deve esse custruitu in u futuru è serà pagatu da u budgetu naziunale. In questa spesa, ùn hè micca pussibule di utilizà o rinvià a cuncessione di l'UE.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*