A stazione di Sirkeci hà 125 anni

A Stazione Sirkeci hà 125 anni: A fundazione di a Stazione Sirkeci, a porta d'Istanbul per l'Europa, hè stata posta l'11 di ferraghju 1888. A stazione, chì hà una magnifica architettura, hè stata aperta u 3 di nuvembre di u 1890, esattamente 125 anni fà. L'architettura di Sirkeci Train Station, chì hè stata cumissionata da l'architettu tedescu Jasmund durante u regnu di Sultan Abdulhamid II, hà una sintesi est-ovest.

Hè a porta d'Istanbul per l'Europa, induve qualchì volta a brama finisce è à volte l'amati sò addiu cù lacrime. Sirkeci Train Station hè l'ultima tappa di u legendariu Orient Express, l'Eastern Express.

A custruzzione di a Stazione Sirkeci, chì a fundazione hè stata stabilita da l'ordine di Sultan Abdulhamit Han, hà iniziatu l'11 di ferraghju 1888. A custruzzione di a stazione, chì hà pigliatu circa 3 anni, hè stata finita u 3 di nuvembre di u 1890 è a stazione hè stata aperta cù una grande cerimonia.

A stazione di treni, chì hè stata custruita da l'architettu è ingegnere tedescu August Jasmund, era una fonte d'ispirazione per a struttura architettonica di Istanbul, essendu in un puntu induve l'est è l'ovest si scontranu. L'edifiziu hè statu cuncepitu per esse custituitu da una sala media larga è alta trà e duie turre, cù sale d'attesa è spazii amministrativi posti à diritta è manca.

PUNTU DI FINITURA DI FERROVIA EUROPEA

Stazione Sirkeci; Dapoi a data ch'ella hè stata custruita, cuntinueghja à esse u principiu di e ferrovie di Rumeli è a fine di e ferrovie chì venenu da l'Auropa. A Stazione Haydarpaşa, un'altra di e duie stazioni principali di Istanbul, hà a distinzione di esse a porta di a civilizazione orientale, mentre chì a Stazione Sirkeci hà assunto a distinzione di esse a porta di l'Europa per anni.

Sirkeci Train Station, chì hè u sughjettu di puesie in i libri è u locu di separazione è riunione, cuntinuò sta funzione finu à u 2004. Oghje, i ricordi di e diverse periodi di Istanbul è l'articuli di a storia di a Stazione Sirkeci sò manteni vivi in ​​u Museu Ferroviariu di Istanbul in a Stazione Sirkeci.

U primu trenu di trasportu elettricu chì hà iniziatu u so viaghju in u 1955, l'articuli chì appartenenu à i cunduttori, è e medaglie commemorative di l'ultimu viaghju di u trenu sò ancu esposti in u museu. L'articuli chì appartenenu à u famosu Orient Express è utilizati durante a spidizioni scontranu ancu i visitori quì.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*