A data di offerta hè stata annunziata per a seconda fase di Palandoken Logistics Village

A data di offerta per a seconda fase di Palandöken Logistics Village hè stata annunziata: A seconda fase di u prughjettu di 360 mila metri quadrati, chì cuntribuisce assai à u sviluppu suciale è ecunomicu di Erzurum, principia.

Dopu à a fine di a prima tappa di Erzurum Palandöken Logistics Village, sò iniziati i travaglii di custruzzione di a seconda tappa è a custruzzione di cunnessione ferroviaria.

Erzurum Palandöken Logistics Village, chì hè unu di i 19 centri di u paese Logistics previstu per esse custruitu in Turchia è serà custruitu nantu à una superficie di 2016 mila metri quadrati, chì hè previstu per esse cumpletu à a fine di u 360, farà Erzurum. unu di i centri logistichi impurtanti di a regione è à u stessu tempu, a cità, a regione è hè prevista per aghjunghje un valore aghjuntu significativu à l'ecunumia di u paese.

Esprimendu chì a prima tappa di Erzurum Palandöken Logistics Village, chì farà una grande cuntribuzione à Erzurum è furnisce una grande comodità in u trasportu di treni, hè stata finita, u Manager di Operazioni di TCDD Erzurum, Yunus Yeşilyurt, hà dichjaratu chì cù a fine di i travaglii di a prima tappa, a seconda. A tappa sarà passata, è cù a seconda tappa serà aduprata una zona di 360 mila metri quadrati. Ellu disse chì cù i travaglii di a seconda fase, u paese logisticu hè destinatu à esse cumpletu à a fine di u 2016.

Yeşilyurt hà dettu: "Cù Erzurum Palandöken Logistics Village, Erzurum avarà un grande putere. Hè necessariu di valutà è aduprà sta putenza bè. U scopu principale di stu prughjettu hè di riduce u trasportu tutale è i costi di u persunale cù l'usu di veiculi, magazzini, urganizazione di a forza di manodopera, ottimisazione di a catena logistica, è di assicurà chì l'operatori di trasportu ghjunghjenu à un altu livellu di qualità aumentendu u voluminu tutale di l'affari. In più di sti plus attività, aspettemu ch'ella purtassi vitalità à a struttura socio-ecunomica di Erzurum grazia à u nostru paese logisticu. disse.

PRIMA STAGE COST 26 MILIONI LIRA
I travaglii di u primu stadiu cumpletu in u paese di logistica sò assai pusitivi è cumpletati in u tempu, è i travaglii di u primu stadiu costanu 26 milioni di lire. In u risultatu di sti travaglii, a custruzzione di edifizii cum'è l'edificiu di trasformatori, l'edificiu di u cisterna d'acqua, a torre d'osservazione è l'indagine, l'edificiu di strutture amministrative è suciali, l'attellu di mantenimentu è di riparazione di locomotive hè stata cumpletata.

Dichjarà chì anu finitu i travaglii di a prima tappa à u tempu, u Manager di l'Operazioni di TCDD Erzurum, Yunus Yesilyurt, hà dettu ch'elli anu focu annantu à i travaglii di a seconda tappa è i travaglii fatti costanu un totale di 26 milioni di lire.
Yeşilyurt hà dettu: "Avemu finitu i nostri primi travaglii in u tempu, cum'è vulemu. Avemu avà cuncentrazione nantu à u nostru travagliu di a seconda fase. Per dà un esempiu di u travagliu chì aghju fattu in a prima tappa; edifiziu di trasformatori, edifiziu di cisterna d'acqua, torre di osservazione è indagine, edifiziu di strutture amministrative è suciali, attellu di mantenimentu è riparazione di locomotive, magazzinu di clientela è riempimentu di l'area di cuntenituri di i clienti, zona di scarico di carica, rampa di carica alta carica, edifiziu di direzzione logistica, linea d'acqua piovana di tuttu u stabilimentu è avemu implementatu travaglii cum'è u muru perimetrale. Queste opere costanu un totale di 26 milioni di lire ". disse.

A DATA D'OFFERTA PÀ A SECONDA FASE HA SATA ANUNCIATA
A data di licitazione di a 2ª Tappa hè stata annunziata per u Villaghju di a Logistica. In u 17nd Stage, a licitazione di u quale si terrà u 2015 Novembre 2; 1-Area di magazzini di containeru è area di almacenamentu supplementu (Approssimativamente 90.000 M2), 2-Pisa di scarico di carichi in granu (Approx. 10000m2), 3-OIZ cunnessu autostradale è cavalcavia. 4-Centru Logisticu suprastruttura ferroviaria cunnessione, 5-Paisaje, strutture supplementari (cum'è moschea, funtana) à scuntrà i bisogni suciale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*